Izvor: AutoBlog, 28.Okt.2020, 01:25

KIA planira da redefiniše brend lansiranjem novog logoa početkom 2021. godine

KIA planira da redefiniše brend lansiranjem novog logoa početkom 2021. godine

Kia „rastura“ u poslednje vreme, posebno u SAD. Korejska marka je nedavno lansirala modele kao što su Telluride krosover, K5 limuzina, Seltos, restilizovani Sorento i mnoge druge. Međutim, ova modelna ofanziva je samo deo onoga što šef Kije, Ho Sang Song, naziva „Plan S“. Kako pišu Vrele Gume, Korejci će oficijelno lansirati ovu kampanju („S“ stoji kao „shift“ (preokret)) početkom sledeće godine. Sudeći po izveštajima, Song želi da njegov brend bude „dinamičniji, stilski izražajniji i inventivniji“, s većim akcentom na električna vozila. Kija obećava gamu od najmanje 11 električnih modela do 2025., delimično podržanu masivnom investicijom...
Pogledaj vesti o: KIA

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.