
Izvor: AutoBlog, 28.Okt.2020, 01:25
KIA planira da redefiniše brend lansiranjem novog logoa početkom 2021. godine
Kia „rastura“ u poslednje vreme, posebno u
SAD. Korejska marka je nedavno lansirala modele kao što su Telluride krosover,
K5 limuzina, Seltos, restilizovani Sorento i mnoge druge. Međutim, ova modelna
ofanziva je samo deo onoga što šef Kije, Ho Sang Song, naziva „Plan S“. Kako pišu Vrele Gume, Korejci će oficijelno
lansirati ovu kampanju („S“ stoji kao „shift“ (preokret)) početkom sledeće
godine. Sudeći po izveštajima, Song želi da njegov brend bude „dinamičniji,
stilski izražajniji i inventivniji“, s većim akcentom na električna vozila.
Kija obećava gamu od najmanje 11 električnih modela do 2025., delimično
podržanu masivnom investicijom...
Pogledaj vesti o: KIA