Kawasaki
Stranica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Izvor: AutoBlog, 10.Dec.2018, 20:04

Kraj za legendu - Suzuki gasi proizvodnju Hayabuse

Kraj za legendu - Suzuki gasi proizvodnju Hayabuse

Suzuki je lansiranjem GSX1300R Hayabuse praktično stvorio klasu hipermotocikala. Ovo čudo je postizalo 312 km/h i suvereno dominiralo segmentom sve do pojavljivanja Ducatija Panigale R, kao i Kawasaki Ninje H2. Hayabusi su, baš kao i mnogim drugim mehaničkim draguljima, presudile ekološke norme. Euro 4 standard uveden 2016. je zahtevao od Suzukija razvijanje nove pogonske jedinice, budući da ih postojeći motor jednostavno nije zadovoljavao. Umesto da pođu u smeru daunsajzinga, u Suzukiju...

Detaljnije >>

Izvor: AutoBlog, 22.Nov.2018, 11:32

VIDEO: Fiat 500 sa Kawasaki motorom

VIDEO: Fiat 500 sa Kawasaki motorom

* Fiat Cinquecento je iz 1995. godine, a motor je iz Kawasaki Ninje ZX-14R iz 2012. godine i ovde raspolaže sa 250KS

Detaljnije >>

Izvor: AutoBlog, 15.Nov.2018, 08:51

Proizvođač T-Rex trotočkaša podneo zahtev za bankrot

Proizvođač T-Rex trotočkaša podneo zahtev za bankrot

Proizvođač T-Rex trotočkaša, Campagna, podneo je zahtev za protekciju od bankrota, iako nije poznato u kolikim finansijskim problemima je ova kanadska firma, prenosi Jalopnik. Campagna proizvodi T-Rex trotočkaš još od 1995. godine. Ovo vozilo, koje je delom motocikl, a drugim delom automobil, je proizvod saradnje mehaničara Formule 1, Daniela Campagne, i dizajnera Paula Deutschmana. U nekim državama, kao npr. SAD, može se registrovati kao motocikl, i voziti bez kacige. Campagna je pogonske...

Detaljnije >>

Izvor: AutoBlog, 13.Nov.2018, 00:59

Novi Kawasaki Versys 1000 SE LT+

Novi Kawasaki Versys 1000 SE LT+

Kawasaki je za 2019. Nadogradio Versys 1000 platformu, uz novu “SE LT+” varijantu, upravo predstavljenu na EICMA sajmu u Milanu. U osnovi, “SE LT+” je ista mašina na koju smo naviklu, ali tu su suptilne promene u dizajnerskom jeziku, koji je sada više sličan onom što vidimo na Ninja 400 i Ninja ZX-6R modelima. Tu je i posebna boja, premijerno prikazana na Ninja H2.To znači da je Versys 1000 SE LT+ zadržao usluge rednog četvorocilindarskog agregata, zapremine 1.043 kubika, sa 118 KS...

Detaljnije >>

Izvor: AutoBlog, 12.Nov.2018, 21:35

Kawasaki lansirao novi Z400

Kawasaki lansirao novi Z400

Svoju premijeru na EICMA salonu u Milanu je imao i Kawasaki Z400, logična evolucija u liniji modela male zapremine japanskog proizvođača. Z400 u osnovi predstavlja “naked” varijantu Ninja 400 motocikla i biće savršena opcija za nove vozače, ali i one koje žele još toga.“Srce” novog Japanca je paralelni “twin” agregat zapremine 399 kubika, koji na raspolaganju ima 45 KS, 6 više od modela sa agregatom od 300 kubika, kog menja na tržištu. Ova zapremina motora je novina za Kawasaki,...

Detaljnije >>

Izvor: AutoBlog, 12.Okt.2018, 19:05

Stigao novi Kawasaki Ninja ZX-6R

Stigao novi Kawasaki Ninja ZX-6R

Evo novog Kawasaki Ninja ZX-6R, koji u izdanju za 2019. godinu donosi kao glavno osveženje kvikšifter i dva moda vožnje. Šasiji i agregat su ostali nepromenjeni, mada redna četvorocilindarska jedinica sada ispunjava Euro4 standard.Kawasaki je dodao i kvikšifter, kao i dva moda vožnje, a kako saopštavaju iz kompanije, agregat donosi "poboljšanu snagu i obrtni moment", mada nema informacija o konkretnim...

Detaljnije >>

Izvor: AutoBlog, 05.Okt.2018, 19:37

Predstavljen novi Kawasaki Ninja 125

Predstavljen novi Kawasaki Ninja 125

Ovo je odlična godina za sve ljubitelje klase 125 kubika, jer nakon 25 godina odsustva iz segmenta, Kawasaki konačno ima ozbiljnu ponudu za one sa A1 kategorijom. Japanski proizvođač je na Intermot sajmu u Kelnu, uz Z125, lansirao i novi Ninja model. Dva motocikla dele agregat i šasiju, ali su ipak dva različita paketa.Novi jednocilidnarski vodom hlađeni agregat ima 15 KS na raspolaganju i jedan je od boljih u ponudi za A1.Sam agregat je smešten u trelis ram, koji izgleda mnogo skuplje i...

Detaljnije >>