BYD Seal 06 DM-i Travel Edition
BYD je u Kini počeo sa prodajom novog plug-in hibridnog karavana Seal 06 DM-i Travel Edition.Kako se navodi, reč je o pristupačnom porodičnom karavanu koji bi mogao da se nađe i na evropskom tržištu.Dimenzije su: dužina 4850 mm, širina 1890 mm, visina 1505 mm i međuosovinsko rastojanje od 2790 mm.Točkovi su od 17 ili 18 inča, dok se težina kreće od 1700 do 1800 kg.Zapremina prtljažnika novog karavana iznosi 670 litara, a sa sklopljenim zadnjim sedištima 1535 litara.Početni Seal...
Izvor: AutoBlog, 08.Jul.2025, 13:01
Fiat Topolino Vilebrequin Collector’s Edition
Da bi proslavili mediteranski način života, Fiat i francuska ikona kupaćih kostima Vilebrequin su udružili snage da bi stvorili ovaj potpuno električni mikro automobil, proizveden u ograničenoj seriji.Rezultat saradnje je Topolino Vilebrequin Collector’s Edition, koji slavi ovu letnju sezonu prepoznatljivim stilom inspirisanim nautičkim svetom i bezbrižnim duhom Rivijere.Utemeljeno u zajedničkom uvažavanju kvaliteta i dizajna, partnerstvo kombinuje Vilebrequin preciznu izradu sa Fiatovim...
Izvor: AutoBlog, 08.Jul.2025, 11:01
Uvoz polovnih automobila u Srbiji ne jenjava – Euro 3 i 4 motori i dalje prisutni
Statistika o broju prvi put registrovanih polovnih vozila u Srbiji (što predstavlja prilično pouzdan pokazatelj uvoza polovnjaka) tokom prvih šest meseci 2024. godine ukazivala je na zabrinjavajući trend. Od tadašnjih, ukupno 65.275 vozila, čak 30.618 (odnosno 45,37%) imalo je motore koji ispunjavaju tek Euro 3 i Euro 4 standarde – norme koje su u velikom broju zemalja Evropske unije različitim merama destimulacije povučene iz upotrebe zbog negativnog uticaja na životnu sredinu.Uprkos...
Izvor: AutoBlog, 08.Jul.2025, 09:05
Gde je nestao Mitsubishi?
Mitsubishi želi godišnje u Evropi da prodaje između 75 i 80 hiljada vozila, a u tome su mu glavni aduti Renaultovi proizvodi.Mitsubishi Motors započinje novu fazu svog povratka na evropsko tržište, ovoga puta u partnerstvu s Renaultom. Nakon što se 2020. povukao iz Evrope zbog velikih finansijskih gubitaka, japanski proizvođač sada se vraća kroz korišćenje Renaultovih platformi i tehnologije – uz ciljanu racionalizaciju troškova i brži razvoj novih modela.Gubitak imidža i pad prodajeDa,...
Izvor: AutoBlog, 08.Jul.2025, 07:02