
Avgust Horh je rođen 12. oktobra 1868. godine u Viningenu na Mozelu i to kao sin kovača iz ugledne porodice. Posle studija na Tehnikumu u Mitvajdi Avgust se 1896. godine pridružio Karlu Bencu u Manhajmu gde je do 1899. godine radio kao direktor odeljenja za proizvodnju motornih vozila i aktivno učestvovao i oblikovao sam početak konstruisanja automobila.
Osamostalio se 1899. godine otvaranjem male radnje za popravku motornih vozila u Kelnu. 1901. godine konstruisao je svoj prvi sopstveni automobil.
1902. godine preselio je preduzeće u Rajhenbah u Fogtlandu da bi dve godine kasnije za sedište kompanije Horh Verke izabrao Cvikau. Avgust Horh je 1909. godine nakon nesuglasica napustio preduzeće koje je osnovao i nakon nekoliko nedelja posle toga osnovao drugo preduzeće za proizvodnju automobila kome je 1910. godine dao naziv Audi, prema latinskom prevodu svoga prezimena. 1920. godine podneo je ostavku na mesto u upravnom odboru Audiverke AG, i zatim je postao veštak i stručnjak u oblasti tehnike motornih vozila. Osnivanjem kompanije Auto Union AG juna 1932. godine Avgust Horh je postavljen za upravnika nadzornog odbora kompanije. 3. februara 1951. godine Avgust Horh je preminuo u Minhebergu u pokrajini Oberfranken. Audi Ag se osvrće na uzbudljiv i raznolik istorijat, njegova tradicija u proizvodnji automobila i motora seže unazad do 19. veka.
Početno mesto u istoriji pripada Avgustu Horhu, jednom od nemačkih inženjera pionira u proizvodnji automobila. Kao apsolvent tehnike u saksonskom mestu Mitvajdi prvo je radio kao konstruktor motora, kasnije kao rukovodilac odeljenja za proizvodnju motora kod Karla Benca u Manhajmu. 1899. godine on se osamostalio i 14. novembra iste godine u Kelnu je osnovao kompaniju Horh i Cie. 1902. godine Horh je stigao u Saksoniju prvo u Rajhenbah i 1904. godine u Cvikau gde je firma preimenovana u akcionarsko društvo. Zbog razlika u upravnom odboru Avgust je 1909. godine napustio preduzeće.
Međutim odmah nakon toga on je osnovao u Cvikauu još jednu firmu za proizvodnju automobila. Pošto je njegovo ime već bilo upotrebljeno i zaštićeno kao robna marka, kao novo ime firme je izabrao latinski prevod svog prezimena, i tako je prezime Horh postalo u prevodu Audi. Ideja o upotrebi latinske nemačke reči Hore kao osluškuj je došla od sina jednog poslovnog prijatelja Avgusta koji se kao učesnik latinskog uključio u potragu za novim nazivom firme. U vremenu koje je dolazilo Avgust Horh je svoju marku potpisivao sa vaš Audi Horhe.
U decembru 1914. godine kompanija Audi Automobilverke Gmbh je postala akcionarsko društvo. Po najnovijim rezultatima i odrađenim anketama najbolji proizvođač automobila po mišljenju ljudi jeste Audi. Audi je nedavno predstavio koncept novog sistema proizvodnje, koji bi trebao da omogući povećanje i do 20 procenata u odnosu na dosadašnji sistem, a svodi se na uvođenje modularnih proizvodnih mesta, odnosno radnih stanica za svakog radnika posebno kojima će dronovi i roboti donositi neophodne delove. Audi je tokom proteklih 20 godina proizveo preko pet miliona TDI motora, a TDI principi danas pogone svaki drugi putnički automobil u Evropi. Audi radi i na povećanju efikasnosti korišćenjem sistema za prikupljanje odbačene energije i korišćenjem start stop sistema.
Tu su i napredni procesi korišćenja novih i lakših legura, kao i korišćenjem LED tehnologije koji troše manje električne energije. Novi vrlo efikasni klima uređaji troše još manje energije nego ranije, baš kao i efikasniji sistemi za navigaciju. Audi u ovom trenutku poseduje i ima 33 modela sa CO2 emisijama, manjim od 140 km, a skoro svi su na pogone i tdi motore, nakon dvadeset godina rada na Tdi motorima Audi nastavlja razvoj u pravcu čiste dizel tehnologije, i tako umanjujući količinu štetnih materija u izduvnim gasovima. Novi sistemi uz pomoć posebnih hemijskih supstanci pretvara azotne okside u vodonik i vodu. Novi motor zapremine 3.0 litara uz pomoć ove tehnologije zadovoljava najstrožije ekološke standarde u Americi i Evropi, uključujući i Euro šest standard novi, koji je pušten u prodaju od 2014. godine. Ovaj savremeni motor se već nalazi u modelima Ku7 i A4.
Velika multimedijalna prezentacija TDI tehnologije je posebna i oduševila je mnoge ljude širom sveta, Audi je proslavio dvadeset godina postojanja, i kompanija je danas zadovoljna sve većim brojem kupaca i obožavaoca koji vole Audi i potražuju ga širom sveta.
Unapređeni Audi Q4 e-tron i Q4 e-tron Sportback
Audi je za novu prodajnu sezonu modifikovao Q4 e-tron i Q4 e-tron Sportback, čime su ovi električni modeli dobili više snage, brže punjenje i dodatnu opremu. Zahvaljujući novom motoru na zadnjoj osovini svakog automobila, osnovni RWD Audi Q4 45 e-tron ima 210 kW/286 KS i ubrzava do 100 km/h u 6,7 sekundi, dok je verziji Quattro potrebno 6,6 sekundi. Na vrhu je Q4 55 e-tron Quattro sa 250 kW/340 KS koji do 100 km/h stiže za 5,4 sekunde. Svi Q4 modeli dobijaju istu bateriju od 77 kWh,...
Izvor: AutoBlog, 22.Sep.2023, 00:49
BROJ 7 MU ODREDIO SUDBINU! BIO MU JE U DATUMU ROĐENJA I SMRTI! Šljuke su se svi PLAŠILI, a onda je Zver ispalio KIŠU METAKA u audi
Sredoje Šljukić Šljuka bio je strah i trepet devedesetih, imao je kratku, ali intrigantnu biografiju
Izvor: Kurir, 21.Sep.2023, 21:59
DRAMATIČNI SUDAR KOD "BUVLJAKA": U saobraćajnoj nesrećii učestvovali autobus i "audi" - ima povređenih!
Svi su u svesnom stanju prevezeni u KBC Zemun. Nešto posle 17 časova na Novom Beogradu kod Buvljaka došlo je do saobraćajne nezgode u kojoj su učestvovali autobus i automobil marke "audi".. Prilikom udesa, dvoje putnika...
Izvor: SrbijaDanas.com, 21.Sep.2023
STRAVIČNA SCENA U NIKINCIMA: Prednji deo automobila potpuno uništen, točak odvaljen nakon TEŠKOG UDESA!
Povređeni su prevezeni u bolnicu, ali za sada nije poznat stepen povreda.. Teška saobraćajna nesreća u kojoj su učestvovala dva vozila dogodila se večeras u Nikincima kod Rume. U udesu su su učestvovali "opel" i "audi", a od siline udarca,...
Izvor: SrbijaDanas.com, 21.Sep.2023
Audijev novi centar za bezbednost od 100 miliona evra
Audi je otvorio novi centar posvećen bezbednosti automobila Audi Vehicle Safety Center je smešten u Audijevoj bazi u Ingolštatu, a iz kompanije kažu da je izgradnja koštala oko 100 miliona evra. U pitanju je ogroman kompleks u kojem centralno mesto dobija prostor za izvođenje crash test ispitivanja. Za izvođenje crash testova izgrađena je pista duga 250 metara na koju se nastavlja tzv. "sudarna zona" veličine 50 x 50 m. Oprema uključuje veliki sudarni blok mase čak 100 tona koji je moguće...
Izvor: AutoBlog, 20.Sep.2023, 15:30
Željko Šarić: Bogata ponuda električnih vozila u Audi centru Banjaluka
Elektromobilnost u Bosni i Hercegovini je u zamahu. Interesovanje građana za električne automobile je iz godine u godinu sve veće.
Izvor: Nezavisne Novine, 20.Sep.2023
Mansory Audi RS7
* Audi RS7 Sportback sa aero body paketom od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, pragovi, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku, zadnji krovni spojler...), sportskim izduvnim sistemom, kao i novim točkovima i žutom kočionim...
Izvor: AutoBlog, 20.Sep.2023