Izvor: B92, 21.Avg.2012, 15:51 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kontroverzna reklama za novi Auris
Dobro, već znamo da svaki proizvođač automobila tvrdi za svoj model da je jedinstven, poseban i da se razlikuje od automobila drugih kompanija. Znamo i da marketing često pokušava da neobičnim reklamama privuče pažnju kupaca. Ovog puta, red je došao na Toyotu.
Za japanskog proizvođača tvrde da su mu automobili konzervativnog dizajna i da nema hrabrosti da tržištu predstavi model koji će atraktivnim i vanserijskim izgledom privući novu ciljnu grupu kupaca.
>> Pročitaj celu vest na sajtu B92 <<
Možda je upravo zbog toga Toyota svoju marketinšku kampanju za novi Auris, koji tek treba da ima svetsku premijeru, osmislila tako da izazove kontroverzu u javnosti.
Pored novog Aurisa, u reklami se pojavljuje i 19-ogodišnji transseksualni model iz Izraela. U većem delu reklame, pažljivim kadriranjem gledaoci se navode na pomisao da je reč o manekenki, da bi se na kraju otkrilo da je u pitanju muškarac:
Reklama je snimana u Japanu, gde će se novi Auris najpre pojaviti u prodaji, a nije precizirano da li će biti emitovana i na drugim tržištima.
Pročitajte više o novom Aurisu.