Kontroverzna reklama za novi Auris

Izvor: B92, 21.Avg.2012, 15:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kontroverzna reklama za novi Auris

Dobro, već znamo da svaki proizvođač automobila tvrdi za svoj model da je jedinstven, poseban i da se razlikuje od automobila drugih kompanija. Znamo i da marketing često pokušava da neobičnim reklamama privuče pažnju kupaca. Ovog puta, red je došao na Toyotu.

Za japanskog proizvođača tvrde da su mu automobili konzervativnog dizajna i da nema hrabrosti da tržištu predstavi model koji će atraktivnim i vanserijskim izgledom privući novu ciljnu grupu kupaca.
>> Pročitaj celu vest na sajtu B92 <<
Možda je upravo zbog toga Toyota svoju marketinšku kampanju za novi Auris, koji tek treba da ima svetsku premijeru, osmislila tako da izazove kontroverzu u javnosti.

Pored novog Aurisa, u reklami se pojavljuje i 19-ogodišnji transseksualni model iz Izraela. U većem delu reklame, pažljivim kadriranjem gledaoci se navode na pomisao da je reč o manekenki, da bi se na kraju otkrilo da je u pitanju muškarac:

Reklama je snimana u Japanu, gde će se novi Auris najpre pojaviti u prodaji, a nije precizirano da li će biti emitovana i na drugim tržištima.

Pročitajte više o novom Aurisu.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.