Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Maj.2020, 14:43

OOH reklama za „Toyota Supra“ stoji već 27 godina

OOH reklama za „Toyota Supra“ stoji već 27 godina

Nalazi se na autoputu 101 koja prolazi kroz San Francisko, a povremeno se pojavljuje na horizontu. Doduše, reklama nije u najboljem stanju, ali s obzirom da datira s početka 1990-ih, itekako se primećuje.
Magazin The Drive je sada uspeo da sazna pozadinu priče. Kako pišu, totem s reklamom je u vlasništvu kompanije Clear Channel Outdoor, a njen regionalni predsednik Bob Schmidt otkriva pravi razlog zašto ova reklama odoleva vremenu. Posredi nije ljubav prema Toyoti, a još manje prema devedesetima. Stvar je kudikamo jednostavnija, a radi se o novcu. Naime, reklama za Supru je poslednja reklama koja je aplicirana tehnikom farbanja, a sve nakon nje se baziraju na vinilnoj tehnologiji. Direktor je odlučio da tu reklamu...
Pogledaj vesti o: Toyota,   Autoput

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.