Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Maj.2020, 14:43
OOH reklama za „Toyota Supra“ stoji već 27 godina
Nalazi se na autoputu 101 koja prolazi kroz San Francisko, a povremeno se pojavljuje na horizontu. Doduše, reklama nije u najboljem stanju, ali s obzirom da datira s početka 1990-ih, itekako se primećuje.
Magazin The Drive je sada uspeo da sazna pozadinu priče. Kako pišu, totem s reklamom je u vlasništvu kompanije Clear Channel Outdoor, a njen regionalni predsednik Bob Schmidt otkriva pravi razlog zašto ova reklama odoleva vremenu. Posredi nije ljubav prema Toyoti, a još >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << manje prema devedesetima. Stvar je kudikamo jednostavnija, a radi se o novcu. Naime, reklama za Supru je poslednja reklama koja je aplicirana tehnikom farbanja, a sve nakon nje se baziraju na vinilnoj tehnologiji. Direktor je odlučio da tu reklamu zadrži kao podlogu za lepljenje novih reklama i tako izbegne trošak farbanja u crnu boju.
Schmitt je otkrio da je za zamenu reklame radnicima potrebno oko dva sata, pa je lako zaključiti da je Supra vidljiva tek nekoliko sati godišnje. A to i otkriva zašto je još uvek u relativno dobrom stanju.
Izvor: Index.hr
Pogledaj vesti o: Toyota, Autoput
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...