Advertiser-Serbia.com vesti

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Jun.2021, 09:53

[CANNES LIONS 2021] DANIEL VUKOVIĆ, McCann Zagreb: „Očekujem puno kontekstualiziranih projekata nastalih kao reakcija na svjetsku zdravstvenu krizu“

[CANNES LIONS 2021] DANIEL VUKOVIĆ, McCann Zagreb: „Očekujem puno kontekstualiziranih projekata nastalih kao reakcija na svjetsku zdravstvenu krizu“

I ove godine smo razgovarali sa kreativcima vodećih advertajzing agencija o učešću na predstojećem Cannes Lions Festivalu, o ovogodišnjim favoritima i o drugim bitnim pitanjima. Ovoga puta čast je pripala Danielu Vukoviću, Chief Creative Director-u agencije McCann Zagreb…Razgovor vodio Nenad Danilović. Da li je vaša agencija prijavila svoje radove za ovogodišnji Cannes Lions festival? – Ne. Razlog je taj da naprosto ne smatramo da ove godine imamo rad koji...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Jun.2021, 16:02

Zaigraj i osvoji EON Evropsko

Zaigraj i osvoji EON Evropsko

SBB kompanija saopštila je danas da do nedelje 20. juna povodom aktuelnog Evropskog prvenstva u fudbalu organizuje takmičenje u akrobacijama s loptom. Plato ispred Tržnog centra Rajićeva u Beogradu u periodu od 11 do 17 časova postaje mini teren za fudbal na kojem svi prolaznici mogu da pokažu svoje fudbalsko umeće, a najbolje takmičare kompanija će nagraditi novim TV paketom – EON Evropsko. U takmičenju u pimpovanju lopte i drugim fudbalskim akrobacijama...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Jun.2021

Mane Radmanović, laureat nagrade GRIFON 2021

Mane Radmanović, laureat nagrade GRIFON 2021

Žiri za nagradu 13. GRIFON 2021, na Konkursu za najbolji grafički dizajn u Srbiji, Republici Srpskoj i Crnoj Gori u 2018, 2019. i 2020. godini, sastao se 15. juna 2021. u 13h u Galeriji Grafičkog kolektiva, Dragoslava Jovanovića 11 i radio u sastavu: Olivera Stojadinović, autor pisma, Miloš Ilić, grafički dizajner, Saša Janjić, istoričar umetnosti i Velimir Andrejević, grafički dizajner i laureat 12. Grifona (u autorskom timu sa Sofijom Gavrilović), sa kovertiranim predlozima Boruta...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Jun.2021

Vrednost tržišta proširene realnosti do 2025 će vredeti 300 milijardi dolara

Vrednost tržišta proširene realnosti do 2025 će vredeti 300 milijardi dolara

Na Huawei-om Better World Summit-u o 5G i AR tehnologiji, održanom u Kini, predstavljen je White Paper AR Insight and Application Practice koji nudi uvid u industriju proširene realnosti (AR). Bob Cai, CMO Huawei Carrier BG, u svom govoru je pozvao celu industriju da zajedno rade na izgradnji prosperitetnog 5G i AR ekosistema. AR pomera granice. Trenutna predviđanja govore kako će AR tržište vredeti 300 milijardi američkih dolara do 2025. godine....

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Jun.2021

SAD blokirale tužbu za dečje ropstvo protiv firmi čokolade

SAD blokirale tužbu za dečje ropstvo protiv firmi čokolade

VAŠINGTON – Vrhovni sud SAD je presudio da prehrambeni giganti Nestle USA i Cargill ne mogu biti tuženi za dečije ropstvo na afričkim farmama odakle kupuju kakao. Šestorica muškaraca iz Afrike su tvrdila da su bili žrtve trgovine ljudima i da su prebačeni iz Malija na prinudni rad na farmama kakaa u Obali Slonovače, prenosi BBC. Grupa muškaraca navodi da obe kompanije koriste praksu trgovine robljem da bi održale niske cene kakaa. U odluci Vrhovnog suda...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Jun.2021

Dobit ByteDance-a udvostručena u 2020

Dobit ByteDance-a udvostručena u 2020

Dobit i prihod kineskog vlasnika TikTok-a udvostručeni su u 2020. godini, potvrđujući popularnost aplikacije tokom pandemije korona virusa. Ukupni prihod Bytedance-a skočio je prošle godine 111 posto, na 34,3 milijarde dolara, citira BBC interni dopis uprave radnicima. Bruto dobit takođe je udvostručena, na 19 milijardi dolara. Kompanija je zbog jednokratnog računovodstvenog prilagođavanja zaključila godinu s neto gubitkom od 45 milijardi dolara, koji, kako navodi,...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Jun.2021

[CANNES LIONS 2021] ROBERT BOHINEC, Futura DDB: „Mislim da koronska kriza neće previše utjecati na kreativnost i kvalitetu ovogodišnjeg rada“

[CANNES LIONS 2021] ROBERT BOHINEC, Futura DDB: „Mislim da koronska kriza neće previše utjecati na kreativnost i kvalitetu ovogodišnjeg rada“

I ove godine smo razgovarali sa kreativcima vodećih advertajzing agencija o učešću na predstojećem Cannes Lions Festivalu, o ovogodišnjim favoritima i o drugim bitnim pitanjima. Ovoga puta čast je pripala Robertu Bohinecu, Kreativnom Direktoru agencije Futura DDB…Razgovor vodio Nenad Danilović. Da li je vaša agencija prijavila svoje radove za ovogodišnji Cannes Lions festival? – Ove godine nismo prijavili radove. Imate li svoje favorite među...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Jun.2021

Dacia otkrila svoj novi vizuelni identitet

Dacia otkrila svoj novi vizuelni identitet

Proizvođač automobila koji je deo Renault Grupe, Dacia, osvežava vizealni identitet marke i amblem koji će se nalaziti na njihovim budućim modelima od sledeće godine. U drugoj polovini sledeće godine Dacijinu ponudu automobila čeka novi vizuelni identitet – onaj koji bi trebao da pokrene novu fazu u istoriji kompanije. Dacia tako dobija potpuno novi logotip. Novi vizuelni identitet razvio je interni Dacijin tim, a ima za cilj da komunicira robusnost i stabilnost njihove...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jun.2021, 17:52

Eurobank po 19. put podržava manifestaciju „Noć knjige“

Eurobank po 19. put podržava manifestaciju „Noć knjige“

BEOGRAD – Regionalna manifestacija „Noć knjige“, koju tradicionalno organizuju izdavačka kuća „Laguna“ i knjižarski lanac „Delfi“, i ovaj put će se održati pod pokroviteljstvom Eurobank, od 18. do 20. juna. Ulaganje u kulturu i obrazovanje spada u primarne oblasti društveno-odgovornog poslovanja Eurobank, koja 19. put zaredom podržava ovaj regionalni događaj, želeći da unapredi kulturu čitanja i doprinese njenoj popularizaciji. Ovogodišnja manifestacija...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jun.2021

Direct Media agencija na projektu BelgradeGets.digital

Direct Media agencija na projektu BelgradeGets.digital

Inicijativa „Digitalna Srbija“ i Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) predstavili su sajt belgradegets.digital kako bi promovisali Beograd kao atraktivnu destinaciju za život i rad digitalnih nomada i drugih digitalnih profesionalaca iz celog sveta. DIRECT MEDIA United Solutions bila je agencija na ovom inovativnom projektu. U iščekivanju smirivanja situacije sa pandemijom, sve više zemalja pokreće međunarodnu promociju okrenutu digitalnim nomadima — među njima su egzotične...

Detaljnije >>