Advertiser-Serbia.com vesti

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Maj.2019, 11:29

Coral i Miguel – novi Springfield ambasadori

Coral i Miguel – novi Springfield ambasadori

Nova kolekcija haljina stavlja poseban naglasak na različite printove, asimetričnost krojeva i mnoštvo detalja. Haljine definiše svestranost stilova i udobnost, dok su casual i romantičan dizajn u sinergiji s urbanim detaljima. Inspirišite se nekom od odevnih kombinacija Coral Simanovich. Jutarnji rituali poput odlaska na pijacu, šetnje sa psom ili ispijanje kafe u omiljenom kafiću, neka budu opušteni baš poput vašeg stila. Shopping možete...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Maj.2019, 10:16

Brazilska kozmetička kuća Natura najavila kupovinu britanskog Avona za 3,7 milijardi dolara

Brazilska kozmetička kuća Natura najavila kupovinu britanskog Avona za 3,7 milijardi dolara

Prema ponudi Nature, objavljenoj u sredu, Avon vredi 3,7 milijardi dolara. Vrednost objedinjene kompanije iznosiće približno 11 milijardi dolara, prema saopštenju. Kompanija nastala spajanjem Avona i Nature imaće više od 6,3 miliona konsultanata i akvizitera i 3.200 prodavnica u 100 zemalja. Brazilska kompanija će ovom kupovinom britanske...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Maj.2019, 21:29

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2018] TAQOO: „Čekiraj” za AVON SRBIJA

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2018] TAQOO: „Čekiraj” za AVON SRBIJA

IDEJA I NJENI EFEKTI.Tokom 2018. godine, u prvoj godini postojanja novog medija TAQOO, digitalne OOH mreže, plasirana je kampanja koja je proglašena za 4. u regionu u 2018. godini, koja je i nosilac većeg broja regionalnih nagrada. Kampanja je plasirana isključivo na TAQOO mreži, što je nedvosmislena indikacija kvaliteta mreže u smislu efektivnosti. O MEDIJU: TAQOO je digitalna OOH mreža oglašavanja koja funkcioniše putem Wi-Fi mreže na...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Maj.2019

Osvojeno 15 nagrada i ponovo zlatna medalja za vrhunsko crveno vino „Barovo“ na najvećem svetskom vinskom takmičenju „Decanter“

Vrhunsko crveno vino „Barovo“ iz berbe 2016. godine i ove godine osvojilo je zlatnu medalju u konkurenciji više od 16.500 vina iz 57 zemalja što predstavlja potvrdu i oslikava veličinu ovog izuzetnog uspeha. Crveno „Barovo“, iz berbe 2015. godine pak, osvojilo je zlato na prošlogodišnjem „Decanter“ takmičenju, što mu je omogućilo da uđe u specijalnu sesiju ocenjivanja, kod stručnog žirija takmičenja i dodeljena mu je platinasta medalja, čime je ovo vino izdvojeno...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Maj.2019

Sedam decenija Radio Novog Sada

Sedam decenija Radio Novog Sada

Tokom cele godine RTV će nizom aktivnosti obeležiti jubilej, a jedna od njih bila je konferencija za novinare, na kojoj su govorili urednici gotovo svih redakcija Radija Novi Sad. Zamenik generalnog direktora RTV Jožef Klem podsetio je da je pre sedam decenija Radio Novi Sad krenuo kao propagandna radio stanica, čiji je cilj bio da se odupre propagandi koju su zemlje Informbiroa vodile protiv tadašnje Jugoslavije. Nekoliko meseci nakon početka emitovanja programa na pet...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Maj.2019

Predstavljen program devete BRENDING KONFERENCIJE

Predstavljen program devete BRENDING KONFERENCIJE

Zbog toga je „Hackthe influence“ slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertajzing industrije. Danas je i zvanično predstavljen program konferencije koja će sledeće sedmice u Historijskom muzeju u Sarajevu, pretvoriti ovaj jedinstveni izložbeni prostor u veliku učionicu za sve koji veruju da je edukacija osnovni preduslov...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Maj.2019

Apatinska pivara organizacijom Bazara reciklaže podsetila na važnost recikliranja

Apatinska pivara organizacijom Bazara reciklaže podsetila na važnost recikliranja

Kroz ovaj projekat, pivara svake godine podseća građane na važnost recikliranja i pravilnog odlaganja ambalažnog otpada. Bazar reciklaže osmišljen je u saradnji sa Fakultetom primenjenih umetnosti i Visokom školom likovnih i primenjenih umetnosti strukovnih studija i na nesvakidašnjinačin pokazuje da je moguće kreirati upotrebne i umetničkepredmete od recikliranog materijala poput PET boca i limenki. Ceo Bazar imao je prodajni karakter, a novac od prodaje ovih dela biće doniran ovim obrazovnim...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Maj.2019, 20:55

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2018] MCCANN BEOGRAD i UM BEOGRAD: „The Red Thread“ za THE COCA-COLA COMPANY

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2018] MCCANN BEOGRAD i UM BEOGRAD: „The Red Thread“ za THE COCA-COLA COMPANY

IDEJA I NJENI EFEKTI. BRIF: Kako je Coca-Cola veliki globalni brend sa posebnim setom vrednosti, potrošači u Srbiji nemaju jasnu percepciju da on razume lokalnu kulturu i običaje. Sa ciljem da promene ovu percepciju i pokažu da Coca-Cola nije samo idealan dodatak domaćoj kuhinji, već se itekako uklapa u lokalnu kulturu i podržava lokalne vrednosti, agencije McCann Beograd i UM Beograd su rešile da pokrenu projekat koji slavi neke od najstarijih srpskih tradicija na inovativan...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Maj.2019

Predavanje na Mikseru – ANNE MARIE BRADY: „Vreme je da preuzmemo odgovornost“

Predavanje na Mikseru – ANNE MARIE BRADY: „Vreme je da preuzmemo odgovornost“

Predavanje za cilj ima upoznavanje sa praksom održivog poslovanja kroz primer Norveške, globalnog pionira održivosti, a predavač je Anne Marie Brady, izvršna direktorka agencije Scandinavian Design Group koja posluje u okviru I&F Grupe. Besplatne kotizacije mogu se obezbediti prijavom na sajtu Mikser festivala, a više informacija o predavaču nalazi se na LINKU. U nastavku saznajte šta Anne Marie misli o odgovornosti koju svi imamo prema održivom razvoju i načinu...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Maj.2019

Kompanije Adidas i Nike traže od Trampa da sa spiska carina ukloni obuću

Kompanije Adidas i Nike traže od Trampa da sa spiska carina ukloni obuću

Tramp je 13. maja naložio svojoj administraciji da pokrene proceduru za povećanje carina na gotovo sav uvoz iz Kine. „Predlog za dodatne carine od 25 odsto na obuću bi bio katastrofalan za naše potrošače, preduzeća i ukupnu američu privredu“, navodi se u pismu Trampu i dodaje da nema sumnje da će dodatne carine na uvezenu robu plaćati američki potrošači. Te carinske mere će uticati i na domaćinstva sa manjim primanjima, navodi se u pismu.

Detaljnije >>