Advertiser-Serbia.com vesti

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Maj.2022, 16:50

McDonald’s napušta Rusiju posle 30 godina

McDonald’s napušta Rusiju posle 30 godina

Kompanija, koja ima 850 restorana u Rusiji i zapošljava 62.000 ljudi, saopštila je da nastavak poslovanja u Rusiji „više nije održiv, niti u skladu sa vrednostima McDonald’s-a“. McDonald’s je početkom marta objavio da privremeno zatvara restorane u Rusiji, ali da će nastaviti da plaća svoje zaposlene. Kompanija je dodala da traži ruskog kupca koji bi angažovao njene radnike, te da će oni biti plaćeni dok se ne sklopi ugovor o prodaji. Direktor McDonald’s-a Kris Kempšinski...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Maj.2022

Calvin Klein na udaru kritika zbog reklame sa trudnim muškarcem

Calvin Klein na udaru kritika zbog reklame sa trudnim muškarcem

Američki globlano poznati modni kreator Calvin Klein našao se na meti kritika nakon što je obajvio reklamu o „novoj stvarnosti“ u kojoj su između ostalog glavni akteri transrodni par, odnosno transrodni muškarac u dvetom mesecu trudnoće. Calvin Klein je fotografije za reklamu donjeg veša objavio na Instagramu, na Dan majki, a na njima su prikazane porodice u „sirovom i autentičnom obliku“ – od majke koja doji bebu iz mešovitog braka do transrodnog para koji čeka prvo...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Maj.2022

CHRIS POMEROY, Interface Tourism Spain: „U eri u kojoj su reputacija i snaga brenda ključni elementi vrednosti kompanije, PR zauzima centralnu poziciju“

CHRIS POMEROY, Interface Tourism Spain: „U eri u kojoj su reputacija i snaga brenda ključni elementi vrednosti kompanije, PR zauzima centralnu poziciju“

Molim vas da predstavite sadržaj vašeg predavanja koje ćete održati na predstojećoj PRO PR Conference. – Na poslednjoj PRO PR konferenciji održanoj pre pandemije, uspeo sam da održim predavanje o specifičnim tehnikama i zahtevima za korišćenje PR-a za promociju turističkih destinacija. Ove godine ćemo kopati dublje kroz temu tako što ćemo zasukati rukave i zajedno raditi na praktičnim studijama slučaja sa fokusom na profilisanje publike na osnovu podataka.

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Maj.2022

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2021] REPRESENT COMMUNICATIONS PODGORICA: „Ne boli, ali može da razori“ za NOVO NORDISK

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2021] REPRESENT COMMUNICATIONS PODGORICA: „Ne boli, ali može da razori“ za NOVO NORDISK

IDEJA I NJENI EFEKTI.. POLAZNE TAČKE. Svake godine 14. novembra obeležava se Svetski dan borbe protiv dijabetesa, a 2021. navršeno je 30 godina od uspostavljanja ovog Svetskog dana. Ujedno je 2021. obeleženo i 100 godina od pronalaska insluina, najvažnijeg otkrića medicine u borbi protiv ove bolesti. Kada je reč o Crnoj Gori, to je zemlja sa visokim procentom osoba obolelih od dijabetesa u odnosu na ukupnu populaciju. Više od 50 000...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Maj.2022

Burger King u Nemačkoj predstavio hamburger s bananama, jajima ili šlagom

Burger King u Nemačkoj predstavio hamburger s bananama, jajima ili šlagom

Zbog nesvakidašnjih i prilično čudnih kombinacija namirnica jelovnik je postao hit na društvenim mrežama, a mnogi su iskazali čuđenje. „Izgleda kao da ste tražili od šestogodišnjaka da kombinuje svu svoju omiljenu hranu„, pisalo je u jednom tvitu. Međutim, iako mnogima zvuči prilično bizarno novi meni ima objašnjenje, a namenjen je svim budućim majkama u Nemačkoj. Prema Burger Kingu, oni su tu da „ostvare vašu trudničku želju u hamburgeru„.

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Maj.2022

Kraft Heinz predstavio prvu papirnu bocu kečapa na svetu

Kraft Heinz predstavio prvu papirnu bocu kečapa na svetu

Pulpex je kompanija za pakovanje čiji je glavni fokus održivost i zelena ambalaža. Kraft Heinz je prethodno najavio svoje planove da do 2025. godine pređe u potpunosti na reciklažnu ambalažu, kao i da do 2050. godine postigne nultu emisiju gasova. Papirna ambalaža je prvi korak u tom pravcu. Ambalaža je jedan od problema u našoj industriji na kom svi moramo da radimo. Ovakvo pakovanje predstavlja naš trud ka pronalaženju održivijih rešenja za naše poslovanje,...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Maj.2022, 12:12

Samsung Electronics predstavio novu eru Micro LED tehnologije na sajmu ISE 2022

Kompanija Samsung Electronics predstavila je budućnost Micro LED tehnologije na sajmu „Integrisani sistemi Evrope (ISE) 2022“ u Barseloni sa tri nova modela svoje najsavremenije tehnologije ekrana pod nazivom The Wall. „Micro LED tehnologija definiše budućnost inovacija na polju ekrana. Od sektora luksuzne robe do ugostiteljstva i putovanja, potencijal Micro LED-a, da kompanijama omogući da ostvare više, je neograničen“, izjavila je Hijsung Ha, Izvršna potpredsednica...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Maj.2022, 17:28

Srca gledalaca preskakala zbog Konstrakte: Srbija ponosna na svoju umetnicu

Srca gledalaca preskakala zbog Konstrakte: Srbija ponosna na svoju umetnicu

Samo 12. juna, kada je drugo polufinale održano, objavljeno je 2,8K tekstova o Konstrakti na digitalnim kanalima, a ove objave su izazvale šest puta više reakcija publike – 17.1K. Cela Evropa pričala je o srpskoj predstavnici i pesmi ,,In corpore sano“, a Srbija i region su bili središte medijske erupcije. Publika između 25-34 godine najviše je fascinirana nastupom i to pretežno pripadnice nežnijeg pola. Zbog toga ne iznenađuje da...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Maj.2022

Mask: „Privremeno stopirana kupovina Twitter-a“

Mask: „Privremeno stopirana kupovina Twitter-a“

Ilon Mask je objavio da su razgovori o njegovom preuzimanju kompanije Twitter Inc. „privremeno stopirani, dok se čekaju detalji analiza koje sugerišu da spam/lažni nalozi zaista čine manje od 5% korisnika“ na društvenoj mreži. U svom tvitu, Mask ukazuje na studiju koju je društvena mreža objavila ranije tokom maja, a koja pokazuje da lažni ili spamujući nalozi predstavljaju manje...

Detaljnije >>

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Maj.2022

ANDRAS SZTANISZLAV, PersonaR: „Globalna pandemija je pomogla da se PR razvije u ogromnoj meri“

ANDRAS SZTANISZLAV, PersonaR: „Globalna pandemija je pomogla da se PR razvije u ogromnoj meri“

Molim vas da predstavite sadržaj vašeg predavanja koje ćete održati na predstojećoj PRO PR Conference. – Biće to više kao radionica ili ko-kreacija. PRO.PR je uveo ovaj novi način gde učimo jedni od drugih. Predavanje nudi jednosmerno učenje, dok radionice omogućavaju veću saradnju. Pokrenućemo neke teorije o tome kako funkcioniše planiranje komunikacione strategije, ali želeo bih da potrošim više vremena na razmenu najboljih praksi o tome kako su različiti...

Detaljnije >>