Advertiser-Serbia.com vesti
„Kredit Cool“- keš kredit Eurobank Direktne

„Kredit Cool“- keš kredit Eurobank Direktne

„Kredit Cool“ pruža stabilnost i predvidljivost u finansijskom planiranju, omogućavajući klijentima da jasno sagledaju svoje mesečne obaveze i efikasno upravljaju svojim budžetom. „Kao jedan od vodećih aktera na domaćem tržištu kreditiranja, Eurobank Direktna neprestano teži inovacijama u svojoj ponudi kako bi zadovoljila potrebe svojih klijenata. U skladu sa tim, klijentima smo ponudili – „Kredit Cool“ keš kredit, gde tokom čitavog perioda, uz fiksnu kamatnu...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Mar.2024, 13:42

Detaljnije >>

Projekat Spatra: Unapređenje drumskog transporta korišćenjem evropskih satelitskih tehnologija

BEOGRAD – Kompanija Nelt je ponosni učesnik projekta SPATRA (Space-Based Applications for Transport Monitoring and Management) koji se sprovodi u saradnji sa Evropskom svemirskom agencijom (EUSPA) pod pokroviteljstvom Evropske komisije. Projekat je započet u januaru ove godine i...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Mar.2024, 11:59

Detaljnije >>

Rast internet kupovine u Srbiji

Rast internet kupovine u Srbiji

Dinarska plaćanja (broj obavljenih kupovina) u 2023. godini beleže rast od 33 odsto u odnosu na prethodnu godinu, dok je vrednost kupovina povećana za 40,6 odsto i iznosila je 114,4 milijarde dinara. Plaćanja robe kupljene preko interneta obavljeno je 40,6 miliona, od čega je na internet stranicama domaćih trgovaca bilo više od 37,8 miliona kupovina, čija vrednost dostiže 109,2 milijarde dinara. Кada je reč o plaćanjima na stranim internet stranicama, zabeležen...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Mar.2024, 18:06

Detaljnije >>

Miloš Biković reklamira prijateljski meč Srbija – Rusija

Miloš Biković reklamira prijateljski meč Srbija – Rusija

Fudbalska reprezentacija Srbije će u Moskvi, na stadionu Dinama, 21. marta odigradi prijateljsku utakmicu sa raprezentacijom Rusije, a za meč vlada ogromno interesovanje. Karte su rasprodate. U spotu se pojavljuju i fudbaleri CSKA iz Moskve Milan Gajić i Fjodor Čalov, dok se Biković „lomi“ za koga će navijati. Biković, koji je karijeru gradio paraleleno u Srbiji i Rusiji, u reklami ne može da se odluči za koju reprezentaciju da navija. Ne pomaže ni bacanje novčića...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Mar.2024

Detaljnije >>

Upoznajte najbezbednije kućice za pse na svetu –  Smartsy

Upoznajte najbezbednije kućice za pse na svetu – Smartsy

Napravljene sa misijom da pruže maksimalnu bezbednost i komfor našim četvoronožnim prijateljima, Smartsy kućice su više od običnog skloništa – one služe kao drugi dom za ljubimce dok vlasnici obavljaju kupovinu ili završavaju obaveze po gradu. Opremljene najnovijom tehnologijom i senzorima, Smartsy kućice nude vlasnicima pasa ono što im je najpotrebnije dok su razdvojeni od svojih ljubimaca – bezbrižnost. Osim sigurnosne brave koja se automatski zaključava,...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Mar.2024

Detaljnije >>

Vinted vas novom reklamom poziva da preispitate svoj odnos prema prekomernoj kupovini odeće

Vinted vas novom reklamom poziva da preispitate svoj odnos prema prekomernoj kupovini odeće

Video sadrži upečatljive vizuelne prikaze ljude koji su pretovareni garderobom i aksesoarima, suočavajući gledaoce sa oštrom realnošću prekomerne potrošnje. Kampanju je režirao Fabio de Frel, poznat po kampanjama za KENZO, Loewe, Adidas i Pop Trading Company. Fotografu je Nick van Tiem, fotograf poznat...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Mar.2024

Detaljnije >>

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „Ostavi utisak, ne otisak“ za Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „Ostavi utisak, ne otisak“ za Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost

IDEJA I NJENI EFEKTI. Nestlé Adriatic Naša planeta, kao i čitavo društvo, suočena je sa nikad većim izazovima – gomilaju se izuzetno velike količine plastike, dostupno nam je sve manje izvori vode za piće, a emisije ugljen-dioksida u atmosferi izazivaju pregrevanje Planete i globalno zagrevanje. Iz tih razloga, Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (u daljem tekstu Fond) već nekoliko godina organizuje konkurs za edukaciju i ekološku nagradu za učenike...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Mar.2024

Detaljnije >>

Mr.Goodvertising na FON-u u okviru „Kampanje sa svrhom 2024″ Warm Up-a

Mr.Goodvertising na FON-u u okviru „Kampanje sa svrhom 2024″ Warm Up-a

Thomas Kolster je međunarodni KEYNOTE govornik i globalno priznat lider u oblasti marketinga sa svrhom i održivog poslovanja. Thomas je sa svojim predavanjima i radionicama nastupao u preko 80 zemalja za kompanije kao što su Meta, Adidas, P&G i IKEA, na konferencijama kao što su TEDx, SVSV i Advertising Week. Kao osnivač Goodvertising Agencije, savetuje kompanije sa liste Fortune 500, start-up kompanije, neprofitne organizacije i vlade o kreativnijim strateškim pristupima uticaju brenda...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Mar.2024

Detaljnije >>

Milena Avramović Bjelica, Jelena Milašinović, Suzana Miličić, Andrea Brbaklić, opština Golubac, Saša Popović, Nenad Danilović, Nacionalna akademija za javnu upravu dobitnici su priznanja PRO PR Globe Awards

Milena Avramović Bjelica, Jelena Milašinović, Suzana Miličić, Andrea Brbaklić, opština Golubac, Saša Popović, Nenad Danilović, Nacionalna akademija za javnu upravu dobitnici su priznanja PRO PR Globe Awards

Dobitnike nominuju bivši dobitnici ovog priznanja, ali i dobitnici članovi četiri svetska komunikacijska udruženja: Udruženje za odnose s javnošću i komunikaciju (Public Relations and Communications Association – PRCA), Međunarodno udruženje za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA), Međunarodna organizacija za komunikacijsko savetovanje (The International Consultancy Organisation – ICCO), Ovlašćeeni Institut za odnose s javnošću (Chartered Institute...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Mar.2024, 17:23

Detaljnije >>

Saradnja EBRD i NLB Komercijalne banke: Dodatnih 15 milona evra za kreditiranje malih i srednjih preduzeća u Srbiji

Saradnja EBRD i NLB Komercijalne banke: Dodatnih 15 milona evra za kreditiranje malih i srednjih preduzeća u Srbiji

Sredstva su namenjena investicijama malih i srednjih preduzeća u nove zelene tehnologije i opremu, koje će povećati njihovu održivost i uskladiti njihovo poslovanje sa direktivama EU i drugim relevantnim međunarodnim standardima. Cilj saradnje je da ovaj segment podrži na strateški i sveobuhvatan način, pomažući im da unaprede proizvode pogone i usklade se sa različitim direktivama EU i drugim relevantnim međunarodnim standardima u oblasti zaštite životne sredine, bezbednosti...

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Mar.2024, 15:51

Detaljnije >>