VW ili Reno-Nisan: I jedni i drugi su svetski broj 1

Izvor: Mondo, 01.Feb.2019, 17:41   (ažurirano 02.Apr.2020.)

VW ili Reno-Nisan: I jedni i drugi su svetski broj 1

Tri najveće automobilske grupacije prodale su više od 30 miliona vozila prošle godine

Foto: promo/Volkswagen AG

Nakon lokalnih i evropskih brojki, sada je poznato ko je prošle godine prodao najviše automobila i na svetskom nivou.

U pitanju je Reno-Nisan-Micubiši alijansa, koja je prošle godine prodala 10,76 miliona putničkih i lakih komercijalnih vozila.

Na drugom mestu je Folksvagen grupa sa 10,6 miliona, dok je treće >> Pročitaj celu vest na sajtu Mondo << mesto zadržala Tojota sa 10,39 miliona.

Međutim, ako se gleda ukupna prodaja svih vozila, onda je svetski broj 1 Folksvagen. Zajedno sa kamionima i šleperima, nemačka grupacija je prodala 10,83 miliona vozila.

Zbirno i Tojota je stigla do 10,76 vozila, zajedno sa kamionima brenda Hino.

Poznati brend Reno Traks (Renault Trucks) nije vlasništvo Renoa, već Volvoa.

Ovako je bilo i 2017.

Automobilski analitičari smatraju da će 2019. biti znatno teža poslovna godina od protekle godine, a na ukupno poslovanje Reno-Nisana će se verovatno odraziti i aktuelna situacija oko hapšenja njihovog prvog čoveka, Karlosa Gona, zbog sumnje u finansijske malverzacije i utaju poreza.

Najznačajniji brendovi grupacija

Reno-Nisan-Micubiši alijansa: Reno, Nisan, Micubiši, Infiniti, Reno Samsung Motors, Dačija, Alpin, Dacun, Venucia i Lada

Folksvagen grupa: Folksvagen, Audi, Škoda, Seat, Bentli, Porše, Bugati, Lamborgini, Dukati, MAN i Skania

Tojota: Tojota, Leksus, Subaru, Daihacu i Hino

Nastavak na Mondo...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Mondo. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Mondo. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.