30.01.2015 ::: F1: Ferrari predstavio bolid SF15-T za sezonu 2015

Izvor: AutoMagazin, 30.Jan.2015, 20:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

30.01.2015 ::: F1: Ferrari predstavio bolid SF15-T za sezonu 2015

Scuderia Ferrari je sledeći tim, koji je predstavio izgled svog novog bolida za 2015. godinu. SF15-T je 61. bolid, koji brani boje italijanske kompanije u Formula 1 šampionatu, drugi sa novim 1.6 Turbo motorima...

Pogledajte vest: F1 - Williams FW37 otkriven na prvim fotografijama.

Scuderia čeka na novu šampionsku titulu već duže vreme. U konkurenciji vozača, poslednji put u bolidu sa propetim konjićem >> Pročitaj celu vest na sajtu AutoMagazin << u znaku radovao se Kimi Raikkonen, 2007. godine, a konstruktorsku titulu poslednji put ovaj tim je zabeležio 2008. godine.

reklama

U novom bolidu, novu šansu potražiće Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen, koje će sa pozicije rezervnog vozača podržavati Esteban Gutiérrez. Za pomoć na simulatoru zadužen je Jean-Éric Vergne.

Pogledajte vest: Formula 1 - Lotus otkrio izgled novog bolida E23 Hybrid.

"Enzo Ferrari je davno rekao, da je najbolji auto pobednički auto. Prošle godine smo imali loš auto, a nije ni pobeđivao. Ovogodišnji auto je estetski mnogo lepši, ali o njegovom potencijalu ne znam još ništa. Izgleda sexy." - izjavio je šef Maurizio Arrivabene.

Najveća vizuelna razlika u odnosu na prošlogodišnji bolid je niži, ravan nos. "Pravila za 2015. godinu dozvolili su atraktivan izgled nova, jer su osmišljena rešenja koja daje bolju aerodinamiku. Zadnji deo bolida je uži, a izmenjeno je i zadnje krilo, koje će obezbediti veću stabilnost pri visokim brzinama i veći efekat na pravcima, zajedno sa boljim DRS efektom.

Napred je provereni tip oslanjanja pull-rod, a sličan sistem osnjanja je primenjen i na zadnjem delu. Kinematika je modifikovana u skladu sa karakteristikama novih Pirelli pneumatika. Prednji zadnji kočioni kanali su redizajnirani, kako bi obezbedili bolje hlađenje kočionih elemenata. Podsetimo, prošle godine je uveden sistemo elektronske kontrole kočionog sistema "brake-by-wire" (BBW).

Menjač ima 8 stepeni prenosa, a zanimljivo je da izbor prenosnih odnosa za prvu trku u sezoni mora ostati fiksan za celu sezonu. Menjač i lamela su tradicionalno najbolje komponente u Ferrari bolidu (možemo videti na startu takmičenja).

Nova pravila propisuju veću masu za 11 kilograma, na 702 kilograma.

Automagazin.rs
Pogledaj vesti o: Nova godina

Nastavak na AutoMagazin...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoMagazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoMagazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.