Izvor: AutoBlog, 11.Avg.2013, 14:09   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Po zlu poznati test BMW serije 3 iz 1997. godine i najgori Mercedesov kreš test svih vremena

Danas se proizvođači automobila utrkuju u naglašavanju dostignuća svojih modela, u smislu bezbednosti, ali postoje i oni trenuci koji se žele što pre zaboraviti. Nemački premijum brendovi nisu izuzetak, što potvrđuje i BMW-ov slučaj sa serijom 3 (šasija E36), koja je 1997. godine ostvarila izuzetno loš (blago rečeno) rezultat na Euro NCAP testu, rezultat koji je za posledicu imao prekid njene proizvodnje na evropskom tržištu, godinu dana kasnije. Bavarski automobil je dobio jednu i po zvezdicu, a zaključak koji su ljudi iz Euro NCAP-a doneli  bio je da je kostrukcija četvorotočkaša izuzetno nestabilna i da predstavlja veliku opasnost po putnike. Rezultati testa bočnog udara su podjednako loši, pa je E36 na kraju dobio pomenutu zvezdicu i po, kao i svega 10 poena. Poređenja radi, na istoj seriji testiranja, Volvo S40 je dio četiri zvezdice i 26 poena. Prvi automobil koji je dobio maksimalnih pet zvezdica na Euro NCAP testu je bio Renault Laguna, 2001. godine.Preuzeto sa: Autoportal.rsNajgori Mercedesov kreš test svih vremena Interesantno je da je na testu te iste1997. godine (oba su bila u organizaciji nezavisne agencije EuroNCAP) svoj najlošiji nastup imao i Mercedes C-Klase. Model kompanije iz Štutgarta je na kraju dobio dve zvezdice (16 poena), a da su inžinjeri pažljivo poveli računa o greškama govori podatak da je naredna generacija imala maksimalan rezultat. Evo kako su izgledali rezultati EuroNCAP testa 1997. godine: 1.Volvo S40 - 26 poena 2.VW Passat - 19 poena 3.Opel Vectra - 18 poena 4.Renault Laguna - 17 poena 4.Audi A4 - 17 poena 4.Ford Mondeo - 17 poena 5.Mercedes C-Klase - 16 poena 6.Peugeot 406 -15 poena 7.Saab 900 -12 poena 8.Rover 600 -11 poena 9.BMW serije 3 - 10 poena 10.Citroen Xantia - 9 poena Preuzeto sa: Autoportal.rs

Nastavak na AutoBlog...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.