Opel nastavlja sa razvojem poslovne strategije kroz novi model poslovanja na delu teritorije Balkana

Izvor: AutoBlog, 10.Sep.2020, 15:40

Opel nastavlja sa razvojem poslovne strategije kroz novi model poslovanja na delu teritorije Balkana

• Euroimpex izabran za uvoznika Opela na delu teritorije Balkana• Opelov cilj je održivi rast u regionu• Još jedan važan korak u implementaciji PACE! strateškog plana Rüsselsheim. Izborom kompanije koja će biti novi uvoznik za Srbiju, Severnu Makedoniju, Crnu Goru, Kosovo* i Albaniju, Opel nastavlja sa razvojem svoje poslovne strategije na odabranim tržištima Evrope. Sa ciljem da očuva i unapredi održivi rast u regionu, proizvođač automobila je doneo odluku da u navedenim zemljama poslovanje vodi priznata i uspešna kompanija Euroimpex, kao nezavisni lokalni uvoznik i partner. Osnovan 1990. godine kao mala...

Nastavak na AutoBlog...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Opel nastavlja sa razvojem poslovne strategije kroz novi model poslovanja na delu teritorije Balkana

Izvor: Blic, 10.Sep.2020

Izborom kompanije koja će biti novi uvoznik za Srbiju, Severnu Makedoniju, Crnu Goru, Kosovo I Albaniju, Opel nastavlja sa razvojem svoje poslovne strategije na odabranim tržištima Evrope.

Nastavak na Blic...

Opel nastavlja sa razvojem poslovne strategije kroz novi model poslovanja na Balkanu

Izvor: B92, 11.Sep.2020, 10:42

Kompanija Euroimpex je izabrana za uvoznika vozila marke Opela na delu teritorije Balkana, a cilj proizvođača iz Riselshajma je održivi rast u ovom regionu.

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.