Izvor: Nacionalna klasa, 04.Dec.2009, 12:55   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Intervju: Andrijana Đikanović, marketing menadžer VW-a

Tržište automobila u Srbiji prolazi kroz još jedan težak period nakon delimičnog oživljavanja u 2008. godini. Najava smanjenja carina nastavila se svetskom, ekonomskom krizom, koja se kod nas odslikala u vidu prekida povoljnog finansiranja od strane banaka, te snažnog psihološkog efekta, koji su izazvali kod kupaca opisani događaji.

Nastavak na Nacionalna klasa...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Nacionalna klasa. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Nacionalna klasa. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.