Volvo ima novi logo

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Sep.2021, 16:48

Volvo ima novi logo

Vizuelni identitet švedskog proizvođača nije se mnogo menjao tokom proteklih devet decenija.

Volvo je još jedna u nizu auto-kompanija koja je odlučila da svoj logo modernizuje i prilagodi novim vremenima i trendu elektrifikacije i digitalizacije koji je zahvatio automobilsku industriju.

Prepoznatljivi znak brenda sada je pojednostavljen, vraćen iz 3D u 2D prikaz, a umesto plave i srebrne boje dominira crni ton.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << />
Volvo nije precizirao kada će novi logo početi da se primenjuje na modelima tog proizvođača, a pojedine automobilske publikacije tvrde da će se to dogoditi tek 2023. godine.

Od 2000. godine promenjena su čak tri logotipa, svi sa 3D efektom simbola i plavim natpisom „Volvo“.

Brojni proizvođači automobila, kao što su Volkswagen, BMW, GM, Nissan, Renault i Kia, ažurirali su svoje logotipe u poslednjih par godina.

Za sve njih je karakteristično da su pojednostavili svoj logo i učinili ga više dvodimenzionalnim.

Izvor: B92

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Volvo ima novi logo

Izvor: Nezavisne Novine, 24.Sep.2021

Vizuelni identitet švedskog proizvođača nije se mnogo mijenjao tokom proteklih devet decenija.

Nastavak na Nezavisne Novine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.