
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Sep.2021, 16:48
Volvo ima novi logo
Vizuelni identitet švedskog proizvođača nije se mnogo menjao tokom proteklih devet decenija.
Volvo je još jedna u nizu auto-kompanija koja je odlučila da svoj logo modernizuje i prilagodi novim vremenima i trendu elektrifikacije i digitalizacije koji je zahvatio automobilsku industriju.
Prepoznatljivi znak brenda sada je pojednostavljen, vraćen iz 3D u 2D prikaz, a umesto plave i srebrne boje dominira crni ton.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << />
Volvo nije precizirao kada će novi logo početi da se primenjuje na modelima tog proizvođača, a pojedine automobilske publikacije tvrde da će se to dogoditi tek 2023. godine.
Od 2000. godine promenjena su čak tri logotipa, svi sa 3D efektom simbola i plavim natpisom „Volvo“.
Brojni proizvođači automobila, kao što su Volkswagen, BMW, GM, Nissan, Renault i Kia, ažurirali su svoje logotipe u poslednjih par godina.
Za sve njih je karakteristično da su pojednostavili svoj logo i učinili ga više dvodimenzionalnim.
Izvor: B92
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Volvo ima novi logo
Izvor: Nezavisne Novine, 24.Sep.2021
Vizuelni identitet švedskog proizvođača nije se mnogo mijenjao tokom proteklih devet decenija.