Cannes Lions 2015: Nagrade u kategorijama PR, Creative Effectiveness, Media, Glass i Outdoor

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Jun.2015, 10:09   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Cannes Lions 2015: Nagrade u kategorijama PR, Creative Effectiveness, Media, Glass i Outdoor

Proglašeni su dobitnici Kanskog Lava u sledećim kategorijama – PR, Creative Effectiveness, Media, Glass i Outdoor

Leo Burnett Chicago je osvojio Grand Prix u kategoriji PR za kampanju #LikeaGirl za brend Always

Grand Prix u kategoriji Creative Effectiveness je osvojila agencija Forsman Bodenfors Sweden za Volvo kampanju „Epic Split“

Vodafonova „Red Light“ aplikacija kreirana od strane Y&R Istanbul, osvojila je Media Grand Prix.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << />
U novoj kategoriji Glass (tiče se rodne ravnopravnosti), Grand Prix je osvojila agencija BBDO India za P&G brend – Whisper „Touch the Pickle“

Apple-ov iPhone 6 bilbord kreiran od strane TBWA\Media Art Lab je osvoio Grand Prix u kategoriji Outdoor
Pogledaj vesti o: Volvo

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.