Izvor: AutoBlog, 06.Jul.2011, 14:01 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Volkswagen dobio nagrade za kreativno oglašavanje u Kanu
Brend dobio ukupno 34 "Lava" TV reklama za Passat "Sila" osvojila tri nagrade Volkswagen je dobio veliki broj nagrada na najprestižnijem svetskom festivalu kreativnog oglašavanja, 58. "Međunarodni festival kreativnosti" u Kanu.Najveći evropski proizvođač automobila je osvojio ukupno 34 prestižna "Lava" u zlatnoj, srebrnoj i bronzanoj kategoriji - više nego ikad pre. Volkswagen je osvojio "Titanijumskog Lava" za kampanju "Think Blue" – uticaj na životnu sredinu i inicijativu održivosti. "Sila", izuzetno uspešna TV reklama za Passat, osvojila je tri nagrade - dve zlatne i jednu bronzanu. "Ovo je neverovatan uspeh i vrlo smo ponosni jer nagrade predstavljaju...
VW u Kanu nagrađen za kreativnost
Izvor: B92, 06.Jul.2011
Volkswagen je dobio veliki broj nagrada na svetskom festivalu kreativnog oglašavanja, 58. "Međunarodnom festivalu kreativnosti" u Kanu...Najveći evropski proizvođač automobila osvojio je ukupno 34 prestižna "lava" u zlatnoj, srebrnoj i bronzanoj kategoriji...Volkswagen je osvojio "Titanijumskog...
Volkswagen dobio nagrade za kreativno oglašavanje u Kanu
Izvor: Nacionalna klasa, 06.Jul.2011
Volkswagen je dobio veliki broj nagrada na najprestižnijem svetskom festivalu kreativnog oglašavanja, 58. "Međunarodni festival kreativnosti" u Kanu. Najveći evropski proizvođač automobila je osvojio ukupno 34 prestižna "lava" u zlatnoj, srebrnoj i bronzanoj kategoriji - više nego ikad pre.