Toyota predstavila nov vizuelni identitet

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Jul.2020, 12:15

Toyota predstavila nov vizuelni identitet

Novi dizajnerski jezik je tečan u svakom digitalnom i fizičkom dodiru sa klijentom i prilagođen je različitim klijentima koji se susreću sa brendom privučeni sve većom ponudom proizvoda i usluga za mobilnost.

Novi vizuelni identitet oblikovan je na temelju četiri ključna načela: usmerenost prema napred, spremnost na mobilnost, naglašeniji premium osećaj i doslednost u svim granama i segmentima poslovanja.

Toyotin novi logo ogoljen je na jednostavni 2D dizajn, izostavljeno >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << je ime Toyota, jer je znak sam po sebi dobro poznat širom Evrope. Ovaj dizajn komunicira jednostavnost, transparentnost i savremenost te je savršeno prilagođen digitalnom prostoru, ali podjednako je efikasan i u fizičkom svetu. Novi logo će se koristiti u svim vidovima komunikacije, dok će aktuelni logo i dalje koristiti za vozila. Važeći vizuelni identitet maloprodajne mreže će ostati na snazi, ali će ući u razmatranje u kontekstu Toyotine strategije razvoja mreže 2025.

Novi vizuelni identitet upotpunjen je razgranatom tipografijom, tipom slova Toyota Type, namenjenom podednako on-line i off-line okruženju, stvarajući otvoren odnos sa strankama. Time je učinjen novi iskorak u digitalnoj spremnosti na putu prema online maloprodaji u Evropi, što je smer kojim kompanija kreće.

Novi logotip donosi i veću jasnost i doslednost kroz sve oblasti Toyotinog poslovanja, uključujući promene imenovanja – Toyota Insurance Management se odsad zove Toyota Insurance Services šireći svoje poslovanje kroz porast internet usluga i novih proizvoda za mobilnost. U oblasti polovnih automobila, program Toyota Plus sada postaje Toyota Approved Used.

Razvili smo novi vizuelni dizajn brenda misleći na „sutra“. Naš je fokus stvaranje sve boljih veza sa klijentima, omogućavajući im da drže korak s brzim širenjem Toyotinih elektrificiranih vozila, usluga mobilnosti i online maloprodaje. Dizajn je izmenjen radi boljeg povezivanja sa klijentima kroz ceo niz dodirnih tačaka, a biće ga moguće, po prvi put, videti prilikom predstavljanja novog Yarisa Hybrid, potpuno nove, 4. generacije našeg inovativnog gradskog automobila.”- rekao je Didier Gambart, Potpredsednik za prodaju, marketing i iskustvo klijenata u Toyota Motor Europe.

Izvor: klix.ba

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.