Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Avg.2015, 06:01 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Škoda na internetu popularnija od Mercedesa
Ovih dana su objavljeni rezultati zanimljive studije koja je pokazala da češki brend ima veliku bazu fanova na internetu jer se njegovi novi modeli iščekuju sa više pažnje nego oni popularnijih brendova poput Mercedes-Benza i Renoa
Firma TNS je u svom istraživanju otkrila da je poslednja generacija Škode „superb“ izazvala veću pažnju korisnika interneta od premijera luksuznih SUV modela >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Mercedes-Benza.
Naravno, ne treba zaključiti da je ovo slučajno, jer je Škoda aktivno ciljala korisnike digitalnih medija kako bi proširila vesti o svojim novitetima, a u sklopu ovoga je često nudila besplatne test vožnje kako bi došli do većeg broja mušterija, ali i komentara na društvenim mrežama i internet sajtovima.
Kako je pokazalo TNS-ovo istraživanje, Škodina promocija novih tehnologija poput polu-autonomne vožnje je privukla najveći broj onlajn korisnika dok je Mercedes sa svojim „GLE“ modelom pobrao nešto manje klikova, a najveću pažnju je postigao pojavljivanjem u trejleru za film „Jurassic World“.
Francuski Reno je sa novim „kadjarom“ hrabro stupio u konkurentni SUV segment, ali i zauzeo treće mesto na ovoj listi, dok je njihov „espas“ minivan zauzeo četvrto.
TNS je tokom istraživanja pratio blogove, forume i društvene mreže na kojima je odabrao 3.000 „uticajnih korisnika digitalnih medija“, ljudi iz Nemačke, Velike Britanije, Francuske i Španije koji su „na internet kačili relevantan sadržaj, aktivno komentarisali i imali snažnu socijalno-medijsku moć“, navodi se u saopštenju.
Najviše komentara o novim modelima automobila na internetu tokom juna:
1. Skoda Superb 8.1%
2. Mercedes GLE 5.9%
3. Renault Kadjar 5.8%
4. Renault Espace 4.8%
5. Mercedes GLC 4.6%
Izvor: Mojauto.rs
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...