TEST: Cool kupe SUV – Renault Megane Conquest

Izvor: Tech-Lifestyle.com, 05.Sep.2023, 21:04

TEST: Cool kupe SUV – Renault Megane Conquest

Opišite automobil kao „kupe SUV“ i možete očekivati nekoliko stvari. Biće prepoznatljivog stila, kosi krov pozadi, visoka vožnja i puno prostora unutra. Renault Conquest ispunjava sve te okvire.
U poređenju sa premium alternativama, privlačan je za kupce sa rastućom porodicom. Sve dok nisu zabrinuti oko značke na vrhu haube.
Renault nudi Conquest sa izborom između dva motora: početni TCe 140 blagi hibrid i „puni“ hibrid E-Tech 145, koji obećava ekonomičnu vožnju, ako se vozi pažljivo. Svaki se može dobiti u Iconic, S Edition ili RS Line dodacima u ponudi, ako želite još više.

Unutra Conquest daje ugođaj razumnog stila u automobilu pristojne veličine koji ima dovoljno prostora iznutra. Dizajnerski se ne ističe, mada je cela figura auta vrlo prihvatljiva i dopadljiva. Možete videti kako se linija krova smanjuje pozadi dok se krećete prema zadnjem delu. Deluje aerodinamično i brzo!
Unutrašnjost prati sličnu temu, jer ima sve što vam je potrebno, ali ukupan osećaj je izražena praktičnost. Odgovaraće svima sa malom decom, koji samo žele površine koje se mogu obrisati, umesto raskošnih presvlaka sedišta koje brzo upijaju mrlje.

1 od 6



























Primetno je prisustvo plastike, ali je prostor prilično prijatan. Ekran osetljiv na dodir ponosno se nalazi u sredini instrument table, a mi volimo jednostavnu praktičnost točkića za kontrolu klime. Automatski menjač se dobro oseća u vašoj ruci, dobro je postavljen i odlično reaguje na papučicu gasa. Renault se hvali da je menjač preuzet iz Formule 1. Zapravo, da je rezultat njihovog dugogodišnjeg rada na najbržem cirkusu na svetu.
Ostale kontrole za vožnju su takođe impresivne, sa zgodnim malim skrivenim dugmetom za jačinu zvuka radija, koji se krije na ručici iza volana.
Sedišta napred su dovoljno udobna, dok je pozadi izgled i osećaj praktičnosti, a ne luksuza. Iako se linija krova spušta, postoji pristojna količina prostora za glavu kada uđete unutra. U hibridnom modelu dobijate 480 litara prtljažnika, dok nehibridni to malo povećava. U svakom slučaju, ima dovoljno mesta za kofere, kolica i sve one druge porodične potrepštine.
Tehnologija Conquest nudi pristojan pregled na put ispred sebe zahvaljujući relativno visokoj poziciji za vožnju. Naš testni E-Tech Hibrid 145 delovao je živahno i za 10,8 sekundi stizao do stotke. Pruža lep osećaj ubrzanja.
Hibrid se oslanja na nekoliko malih elektromotora za manje naporne napade, a kombinacija dobro funkcioniše. Vaše putovanje počinje nečujno u EV režimu, sa benzinskim motorom koji se uključuje kada je potrebno više snage. Režimi vožnje My Sense, Eco i Sport automatski prilagođavaju podešavanje uslovima i vašem stilu vožnje.
Međutim, kao što je čest slučaj sa automatskom kutijom, može doći do perioda blagog mahnitog okretanja motora. Tada je i potrošnja 20ak litara na 100 km. Ipak, motor je prilično dobar kada se pokrene. Zaustavljanje je dovoljno lako sa impresivnim kočnicama, koje imaju veće regenerativne osobine ako izaberete „B“ kao Brake umesto „D“ iz opcija menjača.

Auto je prilično zabavan na magistralnim putevima, kada se smestite u njegova udobna sedišta, mada je vožnja prilično oštra. Parkiranje je manje zabavno ako vozite unazad u uskom prostoru zbog „tesnog“ pogleda sa zadnje strane.
Megane Conquest ima dosta ugrađene tehnologije koja radi sve što biste očekivali. U sredini je veliki ekran, koji je lepo postavljen tako da je istaknut, a da pritom ne smeta i ne izaziva previše ometanja.
Postoje opcije za radio, navigaciju i preslikavanje telefona, uključujući Apple CarPlay i Android Auto. Generalno, sve funkcioniše bez previše cimanja. Rezolucija ekrana je prilično visoka, a činilo se da je satelitska navigacija uvek radila prilično dobro, izbegavajući potrebu za korišćenjem pametnog telefona i Google-a.

Dobro ćete iskoristiti prednje i zadnje parking senzore, s obzirom na nedostatak dobrog pogleda unazad.
Conquest nema toliko univerzalnu privlačnosti kao Captur, ili zaista bolji pogled iznutra zbog stila SUV kupea. Ipak, za svoj novac dobijate dosta i to će biti dobar izbor za svakoga ko nije opsednut brendom. Na našem testu, prosečna potrošnja je bila (samo) 5,6 litara. S obzirom da je auto dužine skoro 4,6 metara, to je impresivno.
Hibrid kao takav je u izdanju Renaulta položio ispit, sa odličnom ocenom. Ne dešava nam se svaki put da se toliko oduševimo motorom testiranog automobila. Tiho radi, odlično ubrzava, jedva da se čuje, i troši smešno malo. A i upareni automatski menjač mu je legao kao poručen. Zajedno daju stress-free vožnju.
Samo jedno pitanje – može li se i kako isključiti zvuk elektro motora? Tiši je spolja nego iznutra.
 
Renault Megane Conquest

Motor


   Hibridni – Benzinski, 4 cilindra, EURO 6 D-full, 1598 ccm, 95 ks/148 Nm;
Elektromotor 49 ks/205 Nm


   
Menjač


   višemodni automatski sa kvačilom


   
Ubrzanje do 100km/h


   10,8 s


   
Maksimalna brzina


   172 km/h


   
Potrošnja (na testu) 


   5,8l / 100km


   
Dimenzija/Težina


   4.568 x 1.821 x 1.576 mm / 1435 kg


   
Kapacitet prtljažnika


   480 l


   
Plus





   Tihi rad motora, dobar rad automatskog menjača, dopadljiv unutrašnji dizajn i izbor materijala, veliki gepek, udoban za vožnju (bez stresa)


   
Minus





   Zadnja kamera loše rezolucije, za noćnu upotrebu slabo upotrebljiva, B stub je mnogo blizu A stuba, mali kapacitet smeštajnog prostora na centralnoj konzoli



   
   
Saznaj više





   
Cena: od 29.190 EUR / testirani 37.690 EUR


   

Nastavak na Tech-Lifestyle.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Tech-Lifestyle.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Tech-Lifestyle.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.