Reno megan IV: Uglađen i ekonomičan

Izvor: Capital.ba, 31.Dec.2015, 18:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Reno megan IV: Uglađen i ekonomičan

PARIZ, Novi “megan” je duži od prethodnika za 64 mm – “narastao je” na 4.359 mm, što je dovelo i do povećanja međuosovinskog rastojanja, što znači još više komfora za putnike Jedan od bestselera francuskog automobilskog giganta “Renoa”, model “megan” doživio je četvrtu “reinkarnaciju”, a svjetska premijera je bila na Salonu automobila u Frankfurtu početkom jeseni. Prodaja će uskoro početi u Evropi, pa je “Reno” objavio nove podatke i nove fotografije >> Pročitaj celu vest na sajtu Capital.ba << jednog od najlepših, najuglađenijih i najekonomičnijih vozila u klasi. Novi “megan” je duži od prethodnika za 64 mm – “narastao je” na 4.359 mm, što je dovelo i do povećanja međuosovinskog rastojanja, što znači još više komfora za putnike. Naglašena sportska silueta “megana” dodatno je snižena za 25 mm, na 1.447 mm. Širina je 1.814 mm. Unutrašnjost je moderna, s mnogo najnovije tehnologije koju je “Reno” već primijenio u nekim svojim drugim modelima. Francuzi ističu da je kvalitet materijala još bolji nego pre, kao i da je mnogo pažnje posvećeno nivou završne obrade. Tu je sasvim novi multimedijalni sistem “R-link 2” s tač-skrin ekranom od 8,7 inča. U ponudi će, na samom početku prodaje, biti po četiri benzinska i isto toliko dizel agregata. Paletu “benzinaca” predvodi moderni “TCe” sa 100 KS, a tu su i “TCe 115”, “TCe 130” i “TCe 205”. “Dizelaši” su dobro znani “1.5 DCi” u verzijama “DCi 90”, “DCi 110”, “DCi 130” i “DCi 165”. Prema fabričkim podacima, najekonomičniji motor je “DCi 110”, koji u kombinovanom režimu vožnje prosječno troši svega 3,3 l/100 km. Najsnažniji model biće “megan GT” sa 205 KS, koji ima mogućnost upravljanja na sva četiri točka i sportski podešeno oslanjanje. Nezavisne novine
Pogledaj vesti o: Renault,   Pariz

Nastavak na Capital.ba...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Capital.ba. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Capital.ba. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.