Kako je Generacija Z promenila sudbinu Porschea

Izvor: AutoBlog, 15.Apr.2025, 11:01

Kako je Generacija Z promenila sudbinu Porschea

 Kada je veliki automobilski brend Porše došao u Kinu 2001. to je bilo bez velike pompe. Međutim, brzi rast kineske ekonomije dvadesetak godina unazad doveo je do pojave velikog broja dolarskih milionera. Kada kažemo velikog broja to znači da je već 2008. godine u Kini bilo 450.000 milionera, a procenjuje se da ih danas ima oko 6.000.000. Dakle, to je kao da je svaki stanovnik Srbije dolarski milioner.Porše kao brend nosi posebne vrednosti u, ali i van automobilske industrije. Porše znači neku vrstu pobede u karijeri, luksuz, slobodan životni stil, bogato nasleđe, najsavremenije tehnologije, brzinu, (ukrotivu) snagu, tradiciju… Svi preduslovi su ostvareni da, kada je 2012. osnovan,...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.