Dragana Josipović preuzela je vođenje Futura DDB agencije u Zagrebu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Feb.2024, 15:46

Dragana Josipović preuzela je vođenje Futura DDB agencije u Zagrebu

Dragana ima više od 25 godina iskustva u agencijskom svetu. Karijeru je započela u Publicis Groupe u Beogradu, nakon čega se 2000. godine pridružila agenciji Futura DDB u Ljubljani, gde je od samog početka bila zadužena za najveće međunarodne i domaće klijente kao što su McDonald’s, Peugeot i Radenska. Na listu poslova koje je obavljala u Ljubljani 2021. godine dodala je i ulogu regionalnog direktora za razvoj poslovanja >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << u Zagrebu. Dragana je radila sa regionalnim klijentima, posvetila se razvoju tima i povezivanju i stvaranju sinergije sa drugim partnerskim agencijama u regionu. Rezultat ovog rada ogleda se u partnerstvu sa klijentima kao što su Studenac, Pepco, Honor i Unilever. Nakon tri godine preuzela je ulogu direktorice zagrebačke kancelarije.

„Preuzimam agenciju u odličnom stanju – poslednje tri godine beležimo stabilan rast od 30% godišnje, a u budućnost gledamo sa istim visokim ambicijama. Prioritet ostaje izgradnja jakog tima koji će uspešno rešavati poslovne izazove klijenata, kao i jačanje veza i proširenje poslovanja sa postojećim klijentima. Postali smo poželjan partner za klijente koji imaju snažno regionalno prisustvo i cene odličnu uslugu koju koordinisano pružamo na svim tržištima regiona. Komunikacijska rešenja koja direktno utiču na poslovni rast klijenata, izgradnja jakih, relevantnih brendova koji ostavljaju trag u životima potrošača i odlična usluga klijentima, ostaju stubovi na kojima ćemo graditi i u budućnosti“, kaže Dragana Josipović, direktorica Future DDB-a u Zagrebu, koji će i dalje voditi brigu o razvoju poslovanja na nivou cele Futura grupacije.

„Bez Dragane uspeh Future, posebno Future DDB-a u Zagrebu, ne bi bio to što jeste. Ne sumnjam da je zbog njene stručnosti, energije i rukovodstva naša kancelarija u Zagrebu u dobrim rukama. Njena nova uloga je pobeda kako za Futura Grupu, tako i za celo regionalno marketinško tržište“, rekao je Marko Vičič, osnivač i izvršni partner Futura DDB.
Pogledaj vesti o: Sinergija

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.