
Izvor: MojAuto, 24.Sep.2015, 22:55 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Opel korsa "Zlatni auto" 2015. godine
„Opel korsa“ odavno je jedan od najomiljenijih vozila među ovdašnjim vozačima, a od večeras je i zvanično najpopularniji četvorotočkaš u Srbiji i to u sada već tradicionalnom drugom izboru za automobil godine „Zlatni auto“ koji organizuje magazin „Auto Bild“.
Automobil nemačkog proizvođača osvojio najviše glasova među 44 kandidata, a
priznanja je na gala svečanosti u hotelu „Falkenštajner“ >> Pročitaj celu vest na sajtu MojAuto << osvojilo još šest modela, koji su pobedili po kategorijama: Opel adam S - mini gradski automobil godine, BMW serije 1 - kategorija "kompakta" Mazda CX-3 – krosover, Volvo XC90 – SUV, Folksvagen pasat - pobednik u kategoriji "viša srednja i MPV klasa" i Mercedes AMG GT - pobedio je u kategoriji luksuznih i sportskih automobila, a nagradu je osvojio zahvaljujući samo glasovima publike.
Posetioci portala blic.rs, čitaoci magazina „Auto Bild“ i članovi stručnog žirija dodeli su najviše poena novitetu nemačkog proizvođača „Opel korsi“ koji je, ujedno, pobedio u kategoriji malih gradskih automobila.
Izbor za "Zlatni auto", koji se održava pod generalnim pokroviteljstvom kompanije OMV, sastoji se iz dve faze ocenjivanja kandidata. U prvoj, čitaoci magazina "Auto Bild" i posetioci portala "blic.rs" mogli su da glasaju za svoje favorite, podeljene po kategorijama.
Ove godine, 44 automobila našla su se u sedam kategorija, a za njih je
za dva i po meseca koliko je trajao prvi krug, pristiglo tačno 33.077 glasova.
Posle ove faze, iz svoje kategorije su se, prema broju glasova, po tri automobila plasirala u finalni krug, osim u kategoriji luksuznih i sportskih automobila, u kojoj je pobednik odlučen samo na osnovu glasova publike.
Drugi krug glasanja predviđen je kao ocenjivanje finalista od strane stručnog žirija, kojeg je i ove godine predvodio srpski automobilista Miloš Pavlović, fabrički vozač Lamborginija.
Od njihovih ocena, dobijani su koeficijenti, kojima se množeni glasovi publike, od kojih su dobijeni konačni poeni na osnovu kojih su određeni pobednici po
kategorijama i pobednik u generalnom plasmanu.
Pobednici po kategorijama nagrađeni su trofejima, a pobednik u generalnom
plasmanu zaslužio je i veliku plaketu "Auto Bilda", koju je u ime Opela primio
Dimitrije Čudić, menadžer za razvoj u kompaniji.
Uz ova priznanja, na sinoćnoj svečanosti uručena su i posebna priznanja za rezultate u prethodnom periodu u pratećim segmentima. Nagrade su osvojili: "Dunav osiguranje", za aktivnosti vezane za auto-osiguranja, "Heineken", za CSR akciju "Društvo, ko vozi kući" i"Credit Agricole Srbija" za auto-kredit "Moj auto sedi i vozi".
- Potrebno je da prođe još mnogo sezona da ova naša manifestacija postane tradicija ali, posle dve godine, možemo da kažemo da smo na odličnom putu da organizacija ovog takmičenja predstavlja verodostojno ogledalo stanja na tržištu novih automobila u Srbiji - istakla je na svečanosti Jelena Milošević, direktor za magazine u kompaniji "Ringier Aksel Špringer", u čijem sastavu izlazi "Auto Bild Srbija i Crna Gora".