„OPEL MERIVA“ AUTO BESTSELER

Izvor: Kurir, 01.Nov.2010, 10:55   (ažurirano 02.Apr.2020.)

„OPEL MERIVA“ AUTO BESTSELER

Opel meriva“ premašila plan prodaje za više od 20.000 jedinica. Sada je dostupna sa pet dizel agregata, ali i šestostepenim menjačem

Rađa se automobilski bestseler! „Opel" je planirao da proda 50.000 „meriva" tokom 2010. godine, iako se u salonima nalazi tek od juna. Međutim, kupci su već naručili više od 70.000 automobila! Pravi dokaz da je reč o vanserijskom automobilu. „Meriva" nosi prvoklasni dizajn i nameće titulu šampiona fleksibilnosti >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << i upotrebljivosti.

„Opel" sada proširuje ponudu. Redakcija Kurira u Kanu je prisustvovala svetskoj premijeri dizel agregata. Čak pet sofisticiranih naftaša nalazi se pod haubom „merive" (75, 95, 100, 110 i 130 konjskih snaga). Poslednja dva isprobali smo vozeći se Azurnom obalom. Oba agregata imaju pregršt snage, posebno verzija sa 130 KS, koja ima čak 300 Nm obrtnog momenta. U normalnom režimu vožnje trošio je oko šest litara, nešto više od fabričkog podatka o 5,2 litre. Pri kretanju motor je osetljiv i potrebno je dati jači gas, ali kasnije do izražaja dolazi elastičnost.

Šampionski pehar varijabilnosti u monokeb klasi osvaja revolucionarnim centralnim grebenom između sedišta vozača i suvozača. Šinom od poliranog aluminijuma (sistem „Fleks-rejl") klizi kompletan deo krcat policama sa promenljivim dnom. Tako se u „merivu" može spakovati čak 20 stvari koje su potrebne prosečnom vozaču (USB, utičnica od 12 volti, brojne police za čaše i telefone sa dvostrukim dnom...). Očekivana cena „merive" s dizelom je oko 15.000 evra.

Čuva leđa

Sedišta su nagrađena nemačkim prestižnim sertifikatom „Akcija za zdrava leđa", što čini „merivu" jedinom takvom u segmentu. Može se podesiti lumbalni deo naslona, naslon za glavu u četiri smera...

Pet dizel motora

Osnovni 1.3 CDTI (75 KS), prosečna potrošnja 4,9 l/100 km

Novi 1.3 CDTI ekofleks (95 KS). Manja potrošnja 11,2 odsto, troši 4,5 l/100 km

1.7 CDTI (100 KS). Isporučuje i se sa automatskim šestostepenim menjačem

Novi 1.7 CDTI (110 KS). Debituje na „merivi" sa šestostepenim manuelnim menjačem

Novi 1.7 CDTI (130 KS). Zamena za verziju sa 125 KS. Uz obrtni momenat od 300 Nm troši 5,2 l/100 km.

Tri benzinca zapremine 1,4 litre imaju 100, 120 i 140 konjskih snaga

Bolje naopako!

Otvaranje zadnjih vrata „naopačke" usledilo je posle detaljnih anketa korisnika koji su dali visoke ocene lakoći ulaska i izlaska iz auta. Automatika kontroliše električne brave i zaključava vrata čim auto dostigne brzinu od 4 km/h. Dok je vozilo u pokretu, vrata ne mogu da se otvore iznutra, a automatski se otključavaju prilikom zaustavljanja. Vrata u „merivi" otvaraju se pod uglom od čak 84 stepena!

Uvek čista sedišta

Takozvani „top-tek tretman", koji koristi nanotehnologiju, omogućava lako čišćenje sedišta od mrlja od pića ili drugih supstanci, kao što se topljena čokolada, kečap, senf pa čak i ulje.

Nastavak na Kurir...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.