Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Nov.2019, 14:54 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Dobitnici Grand Prix Epica Awards 2019
Epica Awards su jedine nagrade u komunikacijskoj industriji o kojima odlučuje žiri sastavljen isključivo od predstavnika medija koji se bave oblašću oglašavanja i komunikacija.
U kategoriji Film Grand Prix je osvojio video pod nazivom „Mercedes-Benz – Bertha Benz“ koji je kreirala agencija antoni garage GmbH & Co. KG za Daimler AG
Serija print oglasa agencije Åkestam >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Holst NoA, „Without the Whole Picture“ – Tank Man, Tank Man i Boy on the Beach realzovana za Pressbyrån i Expressen osvojila je Grand Prix u kategoriji Print
Agencija Ogilvy GmbH je osvojila Grand Prix u kategoriji Digital za projekat pod nazivom „No need to fly – Around the world in Germany“ koja je realizovan za Deutsche Bahn (German Rail)
Grand Prix u kategoriji Responsibility je osvojila agencija McCann New York za projekat pod nazivom „Changing The Game“ koji je realizovan za Microsoft
U kategoriji PR Grand Prix je osvojila agencija Scholz & Friends Berlin GmbH za projekat pod nazivom „The Tampon Book: a book against tax discrimination“ koji je realizovan za The Female Company
Grand Prix u kategoriji Design je osvojila agencija McCANN TLV za projekat pod nazivom „ThisAbles“ koji je kreiran za IKEA
– U kategoriji Alternative Grand Prix je osvojio projekat pod nazivom „The Parisian Rendez-vous“ koji je kreirala agencija Wunderman Thompson Paris za Le Drugstore Parisien
– Za agenciju godine je proglašena agencija McCann New York sa 14 nagrada, uključujući 1 Grand Prox i 4 Zlata
– Mreža godine je McCann New Worldwide sa 51 nagradom, uključujući 2 Grand Prix-a i 17 Zlata
– Produkcijski studio godine je Moving Picture Company
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...