Hyundai Motor kroz izazov povećava svest o neutralnosti ugljenika

Izvor: AutoBlog, 21.Okt.2021, 16:00

Hyundai Motor kroz izazov povećava svest o neutralnosti ugljenika

Kompanija Hyundai Motor je pokrenula dva izazova na društvenim mrežama sa svojim svetskim ambasadorom brenda grupom BTS kako bi se podigla svest o važnosti neutralnosti ugljenika.  Kao deo kampanje "Expecting Generation One" koju je kompanija Hyundai Motor nedavno pokrenula, izazovi predstavljaju zabavnu priliku za mlađe generacije da učestvuju u globalnom pokretu kako bi se postigla neutralnost ugljenika. Korisnici društvenih mreža će plesati i kreirati jedinstvene sadržaje na kanalima socijalnih mreža TikTok, Instagram Reels i YouTube Shorts da...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.