Izvor: B92, 28.Jul.2018, 15:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Novi Ford Focus ST ostaje veran 2,0
Iako je bilo najava da će ST verzija nove generacije Forda Focus preći na 1,5-litarski trocilindarski motor, to se neće dogoditi.
Nažalost, četvrta generacija Focusa ST neće preći ni na veći 2,3-litarski EcoBoost koji je rezervisan za Focus RS.
Konkurent Meganu RS i Golfu GTI će zadržati 2,0-litarski agregat, a očekuje se da bude blago snažniji od verzije iz Focusa ST treće generacije koja ima 255 KS i 366 Nm obrtnog momenta.
Međutim, Ford >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << je odustao od šestostepenog manuelca, pa će "osveženi" 2,0 EcoBoost će biti uparen ili sa novim osmostepenim torque converter menjačem, ili regularnom transmisijom sa dvostrukim kvačilom.
Novi ST će kao standard imati multi-link zadnje vešanje, koje je moguće dobiti i u običnoj verziji Focusa. Imaće 18-inčne felne uz opciju za 19.
Ford za evropsko tržište navodno razmatra i verziju sa dizel agregatom.
Pogledaj vesti o: Ford
Novi Ford Focus ST ostaje vjeran 2,0
Izvor: Nezavisne Novine, 29.Jul.2018, 09:10
Iako je bilo najava da će ST verzija nove generacije Forda Focus preći na 1,5-litarski trocilindarski motor, to se neće dogoditi...Nažalost, četvrta generacija Focusa ST neće preći ni na veći 2,3-litarski EcoBoost koji je rezervisan za Focus RS...Konkurent Meganu RS i Golfu GTI će zadržati...