Izvor: AutoBlog, 08.Jun.2020, 18:09

U 3. epizodi „Ćaskanja sa Fiatom“, novi 500 hečbek predstavlja Luka Napolitano – direktor brendova Fiat i Abarth za region EMEA

U svetu koji se menja, ono što ljudi žele je „nefiltrirani“ kanal komunikacije. „Ličnija, direktnija“ strategija komunikacije nastavlja se između brenda Fiat i njegovih fanova. Inovativni video format „Ćaskanje sa Fiatom“ - gde je Luka Napolitano, direktor brendova Fiat i Abarth za region EMEA, neformalno odgovarao iz svog doma na upite ljubitelja novog modela 500 - sada prelazi u svoju drugu fazu. U 3. epizodi, šef brenda Fiat vratio se na razgovor sa fanovima marke iz svoje kancelarije, u sedištu kompanije Fiat u Mirafioriju, blizu Torina.  „Želeo bih da iskoristim ovu priliku - sada...
Pogledaj vesti o: Fiat

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.