Dacia u 2022. kreće i s prepoznatljivim izgledom prodajnih salona

Izvor: AutoBlog, 13.Feb.2022, 09:05

Dacia u 2022. kreće i s prepoznatljivim izgledom prodajnih salona

Dacia okreće novi list. Oslanjajući se na novi vizuelni identitet predstavljen još tokom 2021., dizajn brenda je sada upadljivi detalj na prodajnim salonima… Snažan dizajn ostaje veran osnovnim vrednostima proizvođača i donosi veću vidljivost i modernu prednost mreži zastupnika. U Evropi je lagano krenuo da se sprovodi taj proces preobražaja. Kada je Luca de Meo pre godinu dana lansirao ‘Renaulution’, cilj je bio “ojačati marke iz Renault Grupe, dajući im jasan i jedinstveni teren za rad”. Zatim nekoliko meseci kasnije, Dacia je iskoristila priliku da otkrije svoj potpuno novi vizuelni identitet. Jednostavne, ali precizne linije amblema odražavaju...
Pogledaj vesti o: Dacia

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.