Dacia ima novi vizuelni identitet

Izvor: AutoBlog, 17.Jun.2021, 18:34

Dacia ima novi vizuelni identitet

Objavivši novu strategiju početkom ove godine, Dacia je dala do znanja da okreće novu stranicu u svojoj istoriji. Novo poglavlje odražava se u novom logotipu, amblemu, bojama i terenima koje tek treba pokoriti. Ali ipak, marka ostaje verna svom duhu. Iako formula uspeha ostaje ista, novi vizuelni identitet dodatno naglašava njene vrednosti - jednostavnost, autentičnost i robusnost, uvek po pristupačnoj ceni. Denis Le Vot, glavni direktor marke Dacia, opisuje Daciju kao „marku koja definiše značenje esencijalnog vozila” i koja je istovremeno pristupačna i privlačna. Marka od samog početka uživa jedinstvenu poziciju na tržištu pa bi u narednim godinama trebala...

Nastavak na AutoBlog...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Dacia otkrila svoj novi vizuelni identitet

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Jun.2021, 10:51

Proizvođač automobila koji je deo Renault Grupe, Dacia, osvežava vizealni identitet marke i amblem koji će se nalaziti na njihovim budućim modelima od sledeće godine...U drugoj polovini sledeće godine Dacijinu ponudu automobila čeka novi vizuelni identitet – onaj koji bi trebao da pokrene novu...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.