Izvor: B92, 05.Maj.2019, 15:05 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Tesna trka nemačkih premijum brendova na jednom od najvećih tržišta na svetu
BMW je i dalje ispred Mercedesa po prodajnim rezultatima na američkom tržištu u 2019.
Bavarski proizvođač isporučio je u aprilu u Sjedinjenim Državama 23.816 automobila uz rast na godišnjem nivou od 1,4%, dok je Mercedes u istom periodu prodao 22.949 vozila, zabeleživši veliki pad od 16,6% u poređenju sa aprilom 2018.
I dok BMW beleži rast prodaje već treći mesec uzastopno, Mercedesu je ovo >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << šesti mesec u nizu sa padom prodaje na američkom tržištu.
Trenutno, nakon četiri meseca u 2019. godini, BMW ima prednost nad svojim nemačkim rivalom koja iznosi 3.584 automobila – toliko je prodao više od Mercedesa u periodu januar-april.
Inače, Mercedes nije jedini premijum proizvođač koji je u SAD pretrpeo pad isporuka u aprilu.
Lexus je proteklog meseca prodao 21.360 automobila, što je za 1,3% manje nego u aprilu 2018, a prodaja Audija “strmoglavila” se za čak 21% na godišnjem nivou, s obzirom da je prošlog meseca ovaj brend Amerikancima prodao svega 15.024 automobila.
Kada je reč o lideru, BMW-u, polovinu prodaje u aprilu u SAD činili su SUV/krosover modeli, dok je najtraženiji Mercedes bio takođe jedan SUV - GLC.