SLAVI VAŽNE JUBILEJE: Po uzoru na najprodavaniji BMW-ov model, Alfa Romeo je razvio NAJSPORTSKIJU verziju limuzine

Izvor: SrbijaDanas.com, 15.Jun.2023, 10:36

SLAVI VAŽNE JUBILEJE: Po uzoru na najprodavaniji BMW-ov model, Alfa Romeo je razvio NAJSPORTSKIJU verziju limuzine

Izaziva na megdan.

Model Alfa Romea, Giulia Quadrifoglio, koja se etablirala kao najviši predstavnik sportskog karaktera brenda, izabrana je da oda počast simbolu deteline sa četiri zelena lista, koja predstavlja vrhunske modele u kojima su performanse i senzacije više nego izuzetne. Mitski amblem slavi prvih sto godina života.

Oni će učestvovati na 41. izdanju Mille Miglia čime se takođe proslavlja decenija postojanja modela 4C i šezdeset godina >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << od "rođenja" AutoDelte.

Modeli 1900 Super Sprint, 2000 Sportiva i 1900 Sport Spider su izloženi u Muzeju nasleđa brenda sa znakom zmije u Areseu, i uskoro će izaći na italijanske puteve uz podršku ove brutalne verzije Giulije Quadrifoglio. Samo stotinu jedinica ove ograničene verzije biće proizvedeno sa posebnim detaljima kao što su retrovizori od ugljeničnih vlakana ili kočione čeljusti obojene u zlatno žutu boju.

 U unutrašnjosti, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 100th Anniversary takođe ima dekorativne detalje od ugljeničnih vlakana, sportski volan umotan u kožu i alkantaru sa crnim šavovima, isto kao i sportska sedišta, ali sa kontrastnim žutim šavovima.

Tamo gde ničeg novog nema jeste prostor ispod haube, jer ovaj model QV zadržava svoje specifikacije i karakteristike netaknutima, a koje obezbeđuje moćni 2,9-litarski biturbo V6 motor i njegovih 520 konjskih snaga, opremljen mehaničkim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem koji optimizuje prenos obrtnog momenta motora.

Tri sportska automobila koja će učestvovati na 41. izdanju Mille Miglia su istinski perjanici italijanskog brenda, modeli koji su istinski željeni među alfistima i ljubitelja klasike. 1900 Sport Spider i 2000 Sportiva, oba proizvedena 1954. godine, su najekskluzivniji, pošto su napravljene samo po dve jedinice i obe potiču iz radionica italijanskog dizajnera Bertone.

Ovaj dvojac je delio zadnje vešanje, sa osovinom De Dion, i isti četvorocilindrični benzinski motor od 138 KS sa kojim su lako dostizali 220 km/h, što je bila veoma velika maksimalna brzina za to vreme. Takođe je i njihov petostepeni manuelni menjač bio zajednički. Jedina razlika između njih je karoserija, prvi je kabriolet a drugi kupe čija je karoserija od aluminijuma.

Treći, 1900C Super Sprint, proizveden je 1956. Smatran za "Gran Turismo", takođe je bio kupe čiju je šasiju proizvodila milanska kompanija Touring, dok je karoserija delo Alfa Romea. Ispod karoserije je imao motor sličan prethodnom, sa dva litra zapremine i maksimalnom snagom od 115 "konja". To je veoma drugačiji model od prethodna dva, pošto je proizvedeno skoro 300 jedinica.

Da bi uspela da se vrati korenima, italijanska firma se usredsredila na jedan od najprodavanijih modela na tržištu i pravi reper – BMW serije 3. Naravno, razvijena je i najsportskija verzija limuzine iz Aresea da bi se moćni M3 izazvao na megdan.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.