Vaš sudar - naša reklama

Izvor: B92, 20.Dec.2010, 14:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Vaš sudar - naša reklama

Nesumnjivo da se pri svakom sudaru sjati veliki broj slučajnih prolaznika da vidi šta se desilo. Kako se to može iskoristiti u marketinške svrhe?



O ovome je razmišljao tim marketinških stručnjaka, pa su došli do ideje o "crashvertisingu", što bi u slobodnom prevodu značilo "reklamiranje prilikom sudara".

Sistem rada je jednostavan: čim Crashvertise tim vidi da se dogodila saobraćajna nesreća, istrčavaju sa banerima i promovišu određeni >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << proizvod ili firmu. Naravno, to bi značilo da bi timovi bili raspoređeni na prometnim saobraćajnicama, gde bi sedeli bukvalno "u zasedi".

Cena reklame zavisi od ozbiljnosti nezgode, mesta i doba dana u kom se nesreća dogodila.

Sledeći video objašnjava kako novoosmišljeni način reklamiranja funkcioniše.

Kako navode u saopštenju, Crashvertise "čini svaku saobraćajnu nesreću savršenim kanalom za širenje poruke klijenta".

"Iskoristite šansu da se vaša reklama nađe na preko hiljadu mesta saobraćajnih nezgoda", dodaju iz ove firme.

Da li je sve ovo satira ili moguć način reklamiranja, procenite sami.

M. A.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.