NOVO IZ OPELA: Mokka debituje sa novim 1.6 CDTI Whisper Diesel motorom

Izvor: TopSpeed.rs, 23.Sep.2014, 10:28   (ažurirano 02.Apr.2020.)

NOVO IZ OPELA: Mokka debituje sa novim 1.6 CDTI Whisper Diesel motorom

Veoma popularan Opelov kompaktni krosover Mokka, debitovaće na Salonu automobila u Parizu sa novim, potpuno aluminijumskim motorom 1,6-litarskim turbo dizel motorom

Foto: Opel

Od kako je Opel predstavio model Mokka pre skoro dve godine, ovaj popularni kompaktni krosover samo niže uspehe. Sa prodajom koja je premašila 275.000 primeraka, ovaj dvostruki osvajač nagrade za Automobil godine sa pogonom na sva četiri točka, ujedno je i najprodavaniji model – i u svom >> Pročitaj celu vest na sajtu TopSpeed.rs << segmentu, i u Opelovoj paleti! Sada će Mokka pružiti još više zabave u vožnji jer će početkom 2015. godine, biti dostupna sa Opelovim potpuno novim 1.6 CDTI turbo dizel motorom sa 136 KS. Mokka će imati premijeru na Salonu automobila u Parizu koji se održava od 4. do 19. oktobra 2014. godine.

Foto: Opel

Ovaj kompaktni četvorocilindarski motor koji je već nazvan Whisper Diesel, zameniće aktuelni 1,7-litarski dizel motor. Novi agregat pruža više snage i veći obrtni moment – 6 KS i 20 Nm više – i to uz manju zapreminu, kao i znatno manju potrošnju goriva. Uvođenje ovog visokotehnološkog motora pojačaće paletu pogonskih agregata modela Mokka koja se sastoji od benzinskih, dizel i TNG motora.

Foto: Opel

Živahni 1.6 CDTI je deo nove porodice Opelovih motora izrađenih u potpunosti od aluminijuma. Verzija od 136 KS dostiže 85 konjskih snaga po litri – što je rezultat bez premca u toj zapreminskoj klasi – i pruža solidan obrtni moment od 320 Nm. Ubrzanje i faktor elastičnosti obećavaju mnogo zabave u vožnji: Mokka 1.6 CDTI ubrzava od nule do 100 km/h za 9,9 sekundi, a sa 80 km/h u petom stepenu prenosa, dostiže 120 km/h za samo 9,9 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 191 km/h. Ovaj dizel je takođe i veoma ekonomičan sa manuelnim menjačem i standardnim Start/Stop sistemom, 1.6 CDTI Mokka troši samo 4,1 l/100 km u kombinovanom režimu uz emisije od samo 109 g/km CO2. To je gotovo 0,5 l/100 km goriva i 11 g/km CO2 manje nego kod prethodnika od 1,7 litara.

Foto: Opel

Ovaj novi dizel motor je u skladu sa strogim Euro 6 standardom, što ga po pitanju čistoće čini uporedivim sa sličnim benzinskim motorima. Kako bi Mokka bila u sklada sa pomenutom Euro 6 normom, 1.6 CDTI poseduje LNT (Lean NOx Trap) sistem, koji prečišćava izduvne gasove uzvodno od DPF filtera čestica tako što zarobljava i izdvaja azotne okside iz izduvnih gasova.

Foto: Opel

Potpuno novi 1.6 CDTI motor kod modela Mokka standardno je opremljen Start/Stop sistemom i šestostepenim menjačem. Kombinacija turbo dizel motora i manuelnog menjača dostupna je i na verziji sa prednjim pogonom, kao i na verziji sa pogonom na sva četiri točka, dok je šestostepeni automatski menjač dostupan samo kod verzije sa prednjim pogonom. Porudžbine za model Mokka sa novom generacijom motora primaće se od kraja ove godine, a u prodajnim salonima naći će se početkom 2015. godine.

Izvor: Opel Srbija/TopSpeed

Nastavak na TopSpeed.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta TopSpeed.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta TopSpeed.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.