Kraj za C1: Mali gradski Citroen odlazi u istoriju

Izvor: B92, 28.Jan.2022, 09:30

Kraj za C1: Mali gradski Citroen odlazi u istoriju

Francuski proizvođač poslao je u penziju svoj mali gradski automobil nakon 17 godina proizvodnje.

Prva generacija Citroena C1 lansirana je 2005. kao sestrinski model Peugeota 107 i Toyota Aygo, sa kojima je delio mehaničku osnovu, motore, dizajn enterijera i gotovo u potpunosti izgled spoljašnjosti.

Nakon redizajna iz 2009. i još jednog 2012, proizvodnja prve generacije okončana je 2014. godine kada >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << je debitovao novi C1.

Nisu prošle ni četiri godine, a PSA saopštava odluku da će druga generacija Citroena C1 i Peugeota 107 ujedno biti i poslednja i da će sa završetkom proizvodnog ciklusa ova dva automobila otići u istoriju.

Citroen i Peugeot, koji su u međuvremenu postali deo šire Stellantis grupacije odlučuju da izađu iz automobilskog A segmenta, barem kada je reč o modelima sa SUS motorima.

Sa druge strane, Toyota se opredelila da i dalje ima predstavnika u toj klasi vozila lansiranjem potpuno novog modela Aygo X, baziranog na TNGA-B mehaničkoj platformi.

Što se Citroena tiče, on ne planira direktnog naslednika C1 i nada se da bi potencijalni kupci mogli da se uteše električnim mikroautomobilom, modelom Ami koji je debitovao pre dve godine.

Za one kojima je ovaj auto premali, uvek postoji praktičniji Citroen C3, smatraju u francuskoj kompaniji.

Što se tiče odlazećeg C1, ostaće zabeleženo da je za gotovo dve decenije postojanja prodato 1,2 miliona primeraka ovog malog gradskog automobila.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Kraj za Citroen C1

Izvor: AutoBlog, 28.Jan.2022

Citroen je objavio kraj proizvodnje za svoj mali gradski model C1, nakon 17 godina proizvodnje (sve generacuje zajedno) i ukupno 1.2 miliona napravljenih primeraka. Prema rečima francuskog proizvođača, ova odluka je doneta zbog „novih izazova mobilnosti” sa kojima se suočava segment mikro gradskih...

Nastavak na AutoBlog...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.