Da li biste kupili unapređeni Nano za 2.800 evra?

Izvor: B92, 20.Maj.2015, 09:12   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Da li biste kupili unapređeni Nano za 2.800 evra?

U nameri da privuče više kupaca i poveća prodaju "najjeftinijeg automobila na svetu", indijska kompanija unapredila je dizajn i opremu, pa čak i promenila ime modela u GenX Nano.

Tata Nano je predstavljen 2008. godine kao jeftina alternativa raznim mopedima i ostalim nebezbednim ličnim prevoznim sredstvima kojima su preplavljene ulice indijskih gradova.

Međutim, uprkos niskoj ceni i tituli najjeftinijeg automobila na svetu, Inidijci nisu pohrlili u salone i prodaja >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << je bila ispod očekivane.

Tata se nada da će najnovija restilizacija izmeniti percepciju kupaca. Proizvođač je pre svega pokušao da u okvirima mogućnosti poboljša dizajn automobila.

Zahvaljujući restilizovanom prednjem delu (maski hladnjaka, braniku), Nano sada izgleda kao da se osmehuje.

Poput skupljih modela, automobil je dobio takozvane zatamnjene farove, redizajniran je i zadnji branik a umesto običnog poklopca, Nano najzad ima velika 5. vrata kojima može da se pristupi prtljažniku.

U unutrašnjosti je promenjen volan i ponuđeni su novi dezeni presvlaka na sedištima.

GenX Nano, kako je naziv novog modela, poboljšan je i na mehaničkom planu.

Kupcima je sada na raspolaganju Easy Shift automatizovani manuelni menjač, koji čak ima "Sports" mod za agilniju vožnju.

Manevrisanje na malom prostoru i parkiralištima olakšano je zahvaljujući novom električnom servo sistemu, a GenX Nano dobio je i veći rezervoar za gorivo od 24 litra.

Tata je unapredio i ponudu sadržaja u kabini, pa tako novi Nano ima mogućnost povezivosti sa smartfon i drugim eksternim elektronskim uređajima putem Bluetooth, USB ili AUX konekcije.

U poređenju sa prethodnom verzijom, poboljšana je i bezbednost automobila. Ojačana je struktura kompletnog vozila, a u slučaju frontalnog sudara prednji deo se ponaša kao "zona gužvanja" kako bi se apsorbovala energija udarca. Konstrukcija vrata je čvršća da bi se putnici zaštitili od bočnog udara.

Za pogon se i dalje koristi dvocilindarski 0.6 litarski benzinski motor koji proizvodi 38 ks (28 kW) pri 5.500 o/min i 51 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Prosečna potrošnja kreće se od 4 l/100 km, u verziji sa automatikom, do 4,2 l/100 km, kada je motor uparen sa četvorobrzinskim manuelnim menjačem.

Tata GenX Nano prodaje se u Indiji po ceni od 199.000 rupija (oko 2.800 evra).

Nastavak na B92...






Povezane vesti

Unapređeni Tata Nano za 2.800 evra

Izvor: AutoBlog, 20.Maj.2015

Kako prenosi B92, u nameri da privuče više kupaca i poveća prodaju "najjeftinijeg automobila na svetu", indijska kompanija Tata Motors unapredila je dizajn i opremu, pa čak i promenila ime modela u GenX Nano. Tata Nano je predstavljen 2008. godine kao jeftina alternativa raznim mopedima i ostalim...

Nastavak na AutoBlog...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.