Volvo se fokusira na online prodaju

Izvor: B92, 17.Dec.2014, 12:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Volvo se fokusira na online prodaju

Volvo planira da u budućnosti poveća izdvajanja za marketing kako bi povećao prodaju svojih modela. Nova strategija podrazumeva i oslanjanje na prodaju putem internet, kažu u toj kompaniji.

Online prodaja prvi put je primenjena prilikom lansiranja First Edition ograničene serije modela XC90, kada je za samo 47 sati rasprodat kontigent od 1.927 automobila.

Volvo je zadovoljan ovakvim reziltatom pa >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << je odlučio da prodaju preko interneta ubuduće proširi i na druge modele. U kompaniji međutim kažu da to ne znači da odustaju od klasičnog načina trgovanja.

"Mreža prodajnih salona će svakako opstati, barem u doglednoj budućnosti", izjavio je šef prodaje Volvoa, Alain Visser.

Volvo je najavio i promene u prioritetima kada je reč o predstavljenju kompanije na velikim međunarodnim auto-salonima. Fokus će biti na tri manifstacije - sajmovima u Detroitu, Ženevi i Šangaju/Pekingu.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.