Izvor: AutoBlog, 14.Dec.2018, 09:39 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Volvo novom kampanjom preporučio kupcima da ne kupuju njihove automobile
Švedski
proizvođač automobila je spreman za veliki zaokret u poslovanju. Umesto
direktne prodaje vozila, Volvo želi da budući korisnici koriste uslugu
pretplate
Program
Care by Volvo je pokrenut u Nemačkoj s reklamnom kampanjom koja kupcima kaže:
‘Nemojte kupiti ovaj automobil. Pretplatite se na njega’. Tako
je recimo Volvo XC40 Nemcima dostupan po fiksnoj mesečnoj ceni od 498 evra. U
ovu cenu je uključen novi registrovani automobil, osiguranje, kao i usluge
poput pomoći na putu ili odlaganja zimskih guma.
U
ponudi je i veći SUV XC90 po ceni od 929 evra mesečno.
Volvo
je s programom Care by Volvo inicijalno krenuo u SAD-u gde Šveđani uspešno
privlače mlađu kategoriju korisnika mada istraživanja pokazuju...
Pogledaj vesti o: Volvo