Volvo novom kampanjom preporučio kupcima da ne kupuju njihove automobile

Izvor: AutoBlog, 14.Dec.2018, 09:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Volvo novom kampanjom preporučio kupcima da ne kupuju njihove automobile

Švedski proizvođač automobila je spreman za veliki zaokret u poslovanju. Umesto direktne prodaje vozila, Volvo želi da budući korisnici koriste uslugu pretplate Program Care by Volvo je pokrenut u Nemačkoj s reklamnom kampanjom koja kupcima kaže: ‘Nemojte kupiti ovaj automobil. Pretplatite se na njega’. Tako je recimo Volvo XC40 Nemcima dostupan po fiksnoj mesečnoj ceni od 498 evra. U ovu cenu je uključen novi registrovani automobil, osiguranje, kao i usluge poput pomoći na putu ili odlaganja zimskih guma. U ponudi je i veći SUV XC90 po ceni od 929 evra mesečno. Volvo je s programom Care by Volvo inicijalno krenuo u SAD-u gde Šveđani uspešno privlače mlađu kategoriju korisnika mada istraživanja pokazuju...
Pogledaj vesti o: Volvo

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.