Volvo brend strategija „Dizajnirano oko Tebe“

Izvor: AutoBlog, 27.Avg.2011, 22:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Volvo brend strategija „Dizajnirano oko Tebe“

Na press konferenciji u Pekingu, Volvo je najavio novu globalnu brend strategiju pod nazivom "Dizajnirano oko Tebe", kao važan deo globalnog revitalizacijskog plana švedskog proizvođača automobila. Menadžment odeljenja Volvo Car China je predstavio napredak strategije rasta prodaje u Kini, uključujući i rast prodaje od 36 odsto u prvoj polovini 2011. godine. Nova globalna brend strategija pokazuje pravac budućeg razvoja švedske marke, a glavna reč je "ljudski". "Nova strategija sažima naš pristup razumevanju ljudi i obezbeđivanju iskustva luksuza koji je humaniji, a istovremeno potencira naše nasledstvo stvaranja sigurnih i pouzdanih automobila", kaže Richard...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.