Izvor: Moto.rs, 17.Maj.2013, 18:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Saradnja Volvo Cars i Swedish House Mafia na promociji XC60 modela
Ovaj video i muzička tema su istovremeno vodeća tema Volvo-ove nastupajuće kampanje za novi Volvo XC60 modela. Iz kompanije Volvo Cars navode da je sa muzičarima ostvarena sjajna saradnja u smislu zajedničkih skandinavskih korena.
Povezane vesti
Volvo i Swedish House Mafia
Izvor: AutoBlog, 17.Maj.2013
Volvo i DJ trio Swedish House Mafia zajednički su stvorili jedinstven muzički video, zasnovan na potpuno novoj verziji hita „Leave the World Behind“. Ova pesma, odnosno video, biće glavna tema u globalnoj kampanji Volvoa za novi Volvo XC60. Pronašli smo sjajnu povezanost u našim zajedničkim...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Moto.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Moto.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.