Vozimo Škodu, sanjamo Volkswagen, Mercedes, BMW, Audi

Izvor: B92, 22.Mar.2019, 14:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Vozimo Škodu, sanjamo Volkswagen, Mercedes, BMW, Audi

Da u Srbiji raste prodaja novih automobila pokazuju i zvanični podaci Asocijacije uvoznika automobila i auto-delova. Prema zvaničnim podacima prošle godine ukupno je registovano 25.177 novih putničkih vozila, što u odnosu na 2017. predstavlja povećanje za čak sedam odsto.

Što se brendova tiče, među putničkim vozilima, najviše je prodato automobila marke Škoda.

Prošle godine je u Srbiji isporučeno ukupno 4.666 automobila ovog češkog brenda.

Top >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << 10 brendova po prodaji automobila su (kategorija putnička vozila):

1. Škoda 4.666

2. FIAT 2.771

3. Volkswagen 1.846

4. Renault 1.594

5. Dacia 1.517

6. Opel 1.434

7. Toyota 1.276

8. Ford 1.082

9. Hyundai 1.079

10. Mercedes 876

Realnost je jedno, a želje nešto sasvim drugo. Zato je strart-ap kompanija Digital Element sprovela istraživanje popularnosti automobilskih marki na društvenim mrežama, u medijima i u kupovnom sektoru.

Kada govorimo o brendovima, najviše vesti objavljeno je o automobilskom gigantu Volkswagenu. Ovom broju su doprinele i izjave pojedinih poličara i biznismena da će VW svoju proizvodnju preseliti iz Ukrajine u Srbiju, te su mediji osim o novim modelima ove automobilske marke pisali i o mogućem otvaranju nove fabrike u Srbiji.

Na drugom mesto po broju obravljenih vesti nalazi se Marcedes, a zatim BMW i Audi, dok je na visokoj 5. poziciji Tesla, brend čiji se električni modeli zvanično i ne mogu kupiti u Srbiji.

Zanimljivo je da je po broju objavljenih vesti Škoda tek na 12 mestu.

Top 10 brendova o kojima se pisalo u medijima su (u 2019. godini):

1. Volkswagen

2. Mercedes

3. BMW

4. Audi

5. Tesla

6. Ford

7. Toyota

8. Renault

9. Seat

10. Porsche

U okviru istraživanja, analizirano je koliko čitaoci ostavljaju komentare na tekstove o automobilima i koje automobilske marke najviše komentarišu. Rezultati su pokazali da su čitaoci u januaru najviše komentarisali vesti koje su se odnosile na automobile marke BMW i Audi, dok su u februaru i martu najviše komentarisali vesti o automobilskim markama BMW i Mercedes.

Škoda, čiji su automobili najprodavaniji u Srbiji, nalazi se tek na devetom mestu po broju komentara čitalaca medija.

Na društvenim mrežama stanje je slično – od početka godine najviše komentara na društvenim mrežama imaju automobili marke Mercedes, BMW, Audi i Opel.

Iz ove statistike možemo zaključiti da u medijima volimo da čitamo o luksuznijim i skupljim automobilima, i da takve vesti rado komentarišemo i na sajtovima i na društvenim mrežama.

Ipak, kada je kupovina u pitanju, statistika pokazuje da se pre odlučujemo za jeftinija putnička vozila prihvatljivija platežnoj moći u Srbiji.
Pogledaj vesti o: BMW

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.