
Izvor: Nacionalna klasa, 30.Dec.2015, 11:46 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Volkswagen ukida slogan “Das Auto”
Volkswagen planira ofanzivu s ciljem da popravi imidž posle skandala u vezi sa nameštanjem rezultata testova emisija gasova, a poznati gobalni moto “Das Auto” nije deo tog plana.
Ovaj slogan usvojen je 2007. godine, u vreme smenjenog direktora Martina Vinterkorna (Martin Winterkorn), a novi šefovi nemačkog giganta pokušeće da osmisle umereniji nastup u javnosti.
Volkswagenov portparol nije potvrdio da “Das Auto” više neće biti uopšte korišten, ali je >> Pročitaj celu vest na sajtu Nacionalna klasa << rekao da u narednoj kampanji neće biti dovođen u vezu sa markom Volkswagen.
Volkswagen je bio uglavnom u defanzivi od kada su nadležne američke agencije otkrile da je kompanija ugradila ilegalan softver u dizelske motore da bi ispunila uslove testova emisija. O novoj kampanji razgovaralo se na velikom sastanku iza zatvorenih vrata, kojem je prisustvovalo 2000 menadžera čitave grupacije.
Volkswagen proizvodi veliki broj tipova vozila, od Bugatti Veyrona do Ducatijevih motocikala i Scanijinih teških kamiona, ali je tema sastanka bila matična marka Volkswagen zbog značajnog pada prodaje na pojedinim tržištima, uključujući Sjedinjene Američke države i Britaniju.
Menadžer koji je prisustvovao sastanku rekao je agenciji Rojters (Reuters) da je slogan iz Vinterkornove ere “apsolutistički”, jer bi mogao da sugeriše da VW sam definiše savemeni automobil. Takav stav ne uklapa se u sadašnju Volkswagenovu realnost, pošto je kompanija sauočena sa velikim troškovima opoziva modela i verovatnih kazni posle sudskih tužbi.
Volkswagen treba da pokaže poniznost, rekao je menadžer koji je zahtevao anonimnost, a slogan “Das Auto” je pretenciozan. Stari moto takođe nije bio u skladu sa tehnološkim ambicijama Volkswagena u oblasti električnih automobila.
Pogledaj vesti o: Volkswagen
Nastavak na Nacionalna klasa...