VOZILI SMO NOVI AVENSIS: GLAD ZA KILOMETRIMA!

Izvor: Kurir, 26.Dec.2011, 08:09   (ažurirano 02.Apr.2020.)

VOZILI SMO NOVI AVENSIS: GLAD ZA KILOMETRIMA!

Posle samo tri godine „avensis“ dobija moćnu vizuelnu snagu. Prodaja u Srbiji počinje 1. februara, a novi model koštaće kao i prethodni

Krstarenje po asfaltu!

Odavno se šire glasine o kvalitetu i neuništivosti „tojota". U ovoj ekipi je i „avensis". Otkako se „rodio" 1998, raste mu popularnost. Doduše, dizajn mu nije bio jača strana, ali to je ispravljeno 2008, kada je stigla „naoštrena" treća generacija. Sada stiže temeljno >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << restilizovani model.

Ništa bez LED ukrasa

Ekipa Kurira imala je priliku da ga vozi u Nici i na velelepnim putevima Azurne obale. Linije su pažljivo povučene, pa se „avensis" može nazvati atletom. Led-lampice su neizbežne, a maska hladnjaka i usisnik vazduha u obliku trapeza, ali većih površina, što stvara utisak prostranosti i mase.

Vizuelna snaga dolazi sa zadnjeg dela. Primenjen je američki recept. Pozadina je masivna i podignuta. Po sredini je lajsna, određena kao najjasniji znak raspoznavanja u odnosu na prethodnika. Izrezbarena svetlosna grupa je ubedljiv pečat elegancije. Osim što je 15 mm duži, novi „avensis" doneo je novu vizuelnu snagu, preko potrebnu na tržištu.

Ekran na dodir

Nudi dva oblika karoserije (limuzina i karavan), po tri dizel i benzinska motora, tri menjača i četiri paketa opreme. U ful verziji tu su drvene obloge u kabini. Bitnije je da je u enterijeru dorađen centralni deo koji je kvario utisak kod prethodnika. Sada je srebrnosive boje, a kombinaciji s kvalitetnim materijalima nema se šta zameriti. Društvo na putu pravio nam je vrhunski „Tojotin" multimedijalni sistem „Tač end gou", na kome navigacija savršeno radi.

Pod haubom smo imali 2,0 D4D turbo-dizel (124 KS), koji koristi 70 odsto evropskih kupaca. Za razliku od starog naftaša, novi nema turbo-udarac već progresivno ubrzava. Bez preterane štednje na gasu trošio nam je solidnih sedam litara. „Avensis" pruža vrhunski osećaj pri krstarenju auto-putem, ali nedostaje progresivni servo na većim brzinama. Ipak, ležanje u krivinama je odlično. Sve vozačeve greške ispravlja ESP.

Odlična vest

Najbolje je to što novi „avensis" neće biti skuplji od prethodnika. Cena od oko 18.000 evra za osnovnu verziju veoma je primamljiva. Prodaja u Srbiji počinje u februaru!

Čudo zvano „Tač end gou"

„Tojotin" multimedijalni sistem „Tač end gou" uključuje sve mogućnosti najpopularnijih navigacija i dostupan je na 14 jezika. Može da se koristi kao baza za muziku, a ima pristup internetu, pogodan je za Fejsbuk... Poseduje i naprednu funkciju prepoznavanja glasa. Najbolje je to što košta neznatno više od 500 evra.

Adaptivni tempomat

Adaptivni tempomat radi u tandemu sa sistemom računara. Vozač može da podesi udaljenosti od vozila ispred i, naravno, brzinu. Ako sustigne vozilo ispred, auto će vratiti željenu brzinu kad se raščisti put.

Šest agregata

Pored unapređenog 2,0 D4D turbo-dizela od 124 KS, novi „avensis" pokreće i 2,2 D4D, koji razvija 150 KS, ili 177 konjskih snaga. Od benzinaca tu je 1,6 od 132 KS, zatim 1,8 (147 KS) i 2,0 sa 152 konjske snage. Svi motori upareni su sa 6-stepenim manuelnim menjačima, dok se za 6-stepeni automatik naplaćuje.

Nastavak na Kurir...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Kurir: Kurir na premijeri u Nici; vozili smo novi Avensis: glad za kilometrima

Izvor: Moto.rs, 26.Dec.2011

Posle samo tri godine „avensis“ dobija moćnu vizuelnu snagu. Prodaja u Srbiji počinje 1. februara, a novi model koštaće kao i prethodni. Kliknite ovde da biste pročitali vest u celini na izvornoj stranici » . foto © Kurir

Nastavak na Moto.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.