Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu, prema Brandz listi

Izvor: Moto.rs, 13.Maj.2011, 15:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu, prema Brandz listi

Toyota je ponovo proglašena za najvredniji automobilski brend u 2011. godini prema BrandZ godišnjoj listi 100 najvrednijih brendova na svetu, objavljenoj 9. maja 2011. Vrednost Toyota brenda se je povećala za 11% i sada vredi procenjenih 24.2 milijarde USD (17 milijardi €). Toyota je držala krunu kao najvredniji automobilski brend pet godina za redom, od kada je BrandZ izveštaj prvi put objavljen 2006. godine. Samo se je 2010. kratko zadržala na drugom mestu. Prema pisanju...

Nastavak na Moto.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Moto.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Moto.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.