Toyota je ponovo najvredniji automobilski brend na svetu

Izvor: AutoBlog, 16.Okt.2025, 23:46

Toyota je ponovo najvredniji automobilski brend na svetu

 Kao i svake godine, firma Interbrand je objavila svoju listu najvrednijih svetskih imena, a tehnološki divovi i dalje očekivano dominiraju samim vrhom. Ipak, među 100 najvrednijih globalnih brendova svoje mesto su zadržali i brojni proizvođači automobila, pokazujući otpornost sektora uprkos izazovnim tržišnim uslovima.Kako se određuje vrednost? Kako navodi Index.hr, Interbrand rangira brendove prema njihovoj vrednosti, koja se izračunava na bazi tri ključne komponente. To uključuje finansijsku analizu, "ulogu brenda" koja meri uticaj brenda na odluku o kupovini, te "snagu brenda", definisanu kao sposobnost stvaranja lojalnosti te osiguravanja održive potražnje i profita u budućnosti. Na samom vrhu lestvice za 2025. godinu...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.