Izvor: Nezavisne Novine, 20.Okt.2014, 17:02 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Tojota ponovo najvrednija auto-marka
Tojota je zauzela osmu poziciju na Interbrendovoj listi "100 najvrednijih svjetskih brendova 2014". Istovremeno, japanski proizvođač zadržao je prvo mjesto u konkurenciji automobilskih marki.
Kada je riječ o auto-brendovima, redosljed je ostao isti u odnosu na prethodnu, 2013. godinu, prenosi B92.
Tojota drži prvu poziciju sa 42,40 milijardi dolara, >> Pročitaj celu vest na sajtu Nezavisne Novine << ispred drugoplasiranog Mercedesa čija je vrijednost procenjena na 34,34 milijarde dolara i BMW-a koji je zauzeo treće mjesto sa 34,21 milijardu dolara.
Među prvih 10 dominiraju njemački auto-brendovi (5) a za njima slijede japanske marke (3).
Nastavak na Nezavisne Novine...