Tojota pokreće društvenu mrežu

Izvor: S media, 23.Maj.2011, 12:29   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"Tojota" pokreće društvenu mrežu

Japanska autokompanija "Tojota" je danas saopštila da je osnovala društvenu mrežu uz pomoć jedne američke internet firme.

Preko nje će vozači moći da uspostave kontakt sa svojim vozilima na sličan način na koji se komunikacija odvija među korisnicima mreža "Tviter" i "Fejsbuk".

Poslodavci vas prate i na Fejsbuku

U saopštenju "Tojote" i kompanije >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << "Sejlsfors", sa sedištem u San Francisku, objavljena je vest o međusobnoj saradnji na pokretanju privatne društvene mreže za vlasnike automobila "tojota", nazvane "Tojota frend", koja će funkcionisati slično "tvitovima" na mreži "Tviter", prenela je agencija AP.

Znate li šta Gugl i Fejsbuk kriju od vas?

Tokom predstavljanja mreže u prostorijama "Tojote" u Tokiju, vlasnik hibridnog modela "prijus" je putem poruke na mobilnom telefonu od svog automobila nazvanog "pri-boj" doznao da bi trebalo da se seti da preko noći napuni akumulator preko priključka za struju u kući.

(Tanjug foto:wired.com)

Nastavak na S media...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta S media. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta S media. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.