Novi „ajgo“ – prava vrednost

Izvor: Dzungla.org, 13.Mar.2014, 12:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Novi „ajgo“ – prava vrednost

Iza razvoja novog „ajga“ stoji ideja Akija Tojote, da napravi još bolje automobile, koji su još zabavniji za vožnju. On se oslanja na kvalitete sadašnjeg „ajga“, kao što su atraktivan dizajn i uživanje u vožnji, ali uz novu, još zabavniju dimenziju. Dizajn novog „ajga“ nazvan je „J-Playful“, što ga povezuje s modernom japanskom mladalačkom kulturom koja favorizuje snažne i naglašene oblike i forme. – Moj najveći izazov bio je da stvorim automobil u koji >> Pročitaj celu vest na sajtu Dzungla.org << će ljudi da se zaljube – rekao je David Terai, glavni inženjer novog „ajga“. – Tradicionalno, izgled automobila iz segmenta A ograničen je praktičnošću i kompaktnim dimenzijama, kao i cenom. Ali ti automobili uglavnom nisu poželjni. Elementi zbog kojih zaista želite automobil i zbog kojih iznova i iznova čitate katalog dok odlučujete o kupovini, često su predmet kompromisa. Dizajn je u drugom planu i ne možete da odaberete previše opreme. I uspeo je u tome. Unutrašnji i spoljašnji dizajn osmišljeni su na način koji dopušta veliki broj različitih izvedbi. Stoga, sada „ajgo“ nije samo zabavan za vožnju, već takođe može da se na zabavan način prilagodi vašem besprekornom stilu. Jedna od njegovih „ličnosti“ će pristajati specifičnom ukusu njegovog vlasnika. Osim toga, otprilike 10 delova na vozilu može lako da se zameni za drugu boju ili oblik, što kupcima omogućava da odaberu svoj jedinstveni „ajgo“. Pametna konstrukcija i pažljivo osmišljen način instaliranja omogućavaju cenovno prihvatljivu i jednostavnu personalizaciju, što garantuje da će cena i vreme isporuke ostati u okvirima A segmenta. Novi „ajgo“ je opremljen poboljšanom verzijom „Tojotinog“ nagrađivanog trocilindarskog, jednolitarskog VVT-i benzinskog motora. I dalje jedan od najlakših motora u klasi, ovaj izvanredan agregat podvrgnut je mnogobrojnim poboljšanjima, kako bi se povećale performanse i u klasi postigle najniža potrošnja goriva i emisija CO2. Kod dizajna unutrašnjosti, fokus je na trapezoidnoj središnjoj konzoli, čiji se dizajn reflektuje širom kabine kroz elemente kao što su otvori ventilacije, obloge vrata i okruženje ručice menjača. Konzola „nosi“ široku kontrolnu tablu koja ima mat završnu obradu, što smanjuje refleksiju. Instrumenti su dizajnirani s meračima u obliku koncentričnih krugova. Stalno osvetljeni, oni imaju ugrađen centralni multiinformacioni ekran s velikim fontom, radi optimalne vidljivosti. Kao i na spoljašnjosti, mnogobrojni unutrašnji elementi mogu da se prilagode. Bez obzira na nepromenjeno međuosovinsko rastojanje od 2.340 mm, dužina putničkog prostora povećana je za 9 mm, uz 20 mm šire naslone za ruke, što dodatno doprinosi komforu na prednjim sedištima. Konačno, zapremina prtljažnika povećana je za 29 litara, na 168 litara. Takođe je olakšan pristup, zbog 75 mm šireg otvora prtljažnog prostora. „TOJOTA SRBIJA“ NA SAJMU „TOJOTA Srbija“ će na ovogodišnjoj sajamskoj manifestaciji „BG kar šou“ predstaviti aktuelnu ponudu modela na tržištu po novim, sniženim cenama koje su na snazi u čitavoj mreži ovlašćenih „Tojotinih“ partnera u Srbiji. Prvi put na sajamskoj manifestaciji biće izložen novi model „korole“, koja je u prodaji od jesenas. Njena početna cena iznosi 13.490 evra. Tu je i novo izdanje „RAV4″ s motorom 2.0 dizel uparenim s pogonom na sva četiri točka. Izdvajamo i „jaris“ koji je dosad najopremljeniji. Verzija sa 1.33 benzinskim motorom i opremom „sol“ u ponudi je po ceni od 10.890 evra. Na prostoru štanda u Hali 1 biće izloženi i aktuelni modeli „auris“, „avensis“, „ajgo“, kao i restilizovani „lend kruzer“. OpširnijeVečernje Novosti
Pogledaj vesti o: Japan

Nastavak na Dzungla.org...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Dzungla.org. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Dzungla.org. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.