Nova Toyota Corolla premijerno u Srbiji

Izvor: AutoBlog, 23.Sep.2013, 16:15   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Nova Toyota Corolla premijerno u Srbiji

Toyota Srbija, generalni uvoznik i distributer vozila Toyota za našu zemlju organizovao je prošle nedelje promotivnu vožnju za automobilske novinare svog najpoznatijeg modela, koji je u nekim delovima sveta sinonim za naziv Toyota - 11. generaciju  Corolle koja se proizvodi u 16 fabrika i prodaje u više od 150 zemalja među kojima je i Srbija. Međutim, ravnopravno branik uz branik uz novu Corollu našao se i prvi hibridni karavan u C segmentu - Auris Turing Sports. Dva nova modela u izuzetno popularnom C segmentu novinari su vozili od Novog Beograda do Topole. Ovakva maršruta koja je obuhvatila vožnju kroz gradski saobraćaj, preko autoputa i lokalnog puta do Mladenovca i dalje do Topole i Oplenca bila je odlična prilika da novinari upoznaju mogućnosti i vozne karakteristike ova dva automobila u različitim uslovima vožnje i saobraćaja. Kiša koliko god nije išla na ruku fotoreporterima i snimateljima, vozačima je omogućila da se uvere u pouzdanost nove Corolle i Aurisa Turing Sports i po lošem vremenu.Toyota Corolla je najprodavaniji automobil na planeti – od kada je 1966. Godine predstavljena prva generacija, do danas je širom sveta prodato 40 miliona Corolla. Shinichi Yasui, glavni inženjer, veruje da je ovakav podvig postignut zato što je svaka nova generacija sledila filozofiju koju je postavio Tatsuo Hasegawa, glavni inženjer prve generacije modela, a ova ideja može da se sažme u rečenici - Corolla donosi sreću i blagostanje ljudima širom sveta.Da se podsetimo od Corolle, najuspješnijeg modela u istoriji Toyote, tačnije hečbek verzije nastao je novi model nazvan Auris. Tako je legendarna Corolla nastavila svoj uspešni put samo kao sedan sa četvoro vrata i klasičnim prtljažnikom u zadnjem delu . Toyota Corolla dugačka je 4,62 metara, široka 1,775 i visoka 1,465 metara, a ima međuosovinsko rastojanje 2,7 metara. Toyota Auris Touring Sports dugačak je 4,56 metara, širok 1,76 i visok 1,46 metara, dok je međuosovinsko rastojanj 2,6 metara. Na osnovu dimenzija vidi se da je Corolla duža i s većim međuosovinskim rastojanjem od Aurisa TS, što ukazuje da su je konstruktori namenili drugačijoj ciljnoj grupi nego Aurisa TS. Corolla je prostrana komforna limuzina koja ima 760 mm prostora za noge putnika na zadnjoj klupi, što je najviše u klasi i u njoj može na duga putovanja da ide više putnika i sav njihov prtljag. S druge strane sličan, ali ne isti Auris Touring Sports je karavan naglašenog sportskog oblika karoserije, koji je pogodan za brojniju mlađu porodicu, u kojoj vozač preferira sportsu vožnju, a treba mu mnogo više prostora za prodični prtljag i sportske rekvizite. Premda Corolla i Auris imaju istu tehničku osnovu, onim što pružaju potpuno su drugačijeg karaktera i namenjeni su potpuno drugačijim kupcima. Toyota Corolla je u ponudi s dva benzinska i jednim dizel motorom. Motori su poznati, ali su dorađeni i ekološki optimizovani. To su benzinski motori 1.33 Dual VVT-i sa 99 KS, 1.6 Valvematic sa 132 KS i dizel 1.4 D-4D sa 90 KS. Elegantni novi Auris Touring Sports karavan i prvi hibridni karavan u C segmentu, bez kompromisa po prtljažni ili tovarni prostor. Osim hibridnog, u ponudi je širok asortiman benzinskih i dizel agregata sa najnižom emisijom CO2 u klasi - od 85 g/km i znatno nižom emisijom oksida azota (NOx) i čestica čađi (PM) [dizel automobili uporedivih performansi]. Prtljažni kapacitet od 1.658 litara najveći je u klasi a tu je i Easy Flat sistem (najfunkcionalniji u segmentu) za preklapanje zadnjih sedišta jednim pokretom sa dvostrukim podom prtljažnika i rolo pokrivačem koji se pokreće u dva smera. Ovom promocijom označen je i početak prodaje nove Corolle i Aurisa Touring Sports u Srbiji. Preuzeto sa: Netauto.rsVEZANE VESTI: Nova Toyota Corolla u Srbiji od 14.990 evra

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.