Izvor: AutoBlog, 01.Okt.2022, 08:31
Kupci novih automobila najverniji Toyoti
J.D. Powerova studija o lojalnosti prema automobilskim brendovima za 2022. je upravo objavljena, a među kupcima novih automobila jedna marka se ističe kao favorit. Zapravo, ima ih četiri, ali samo jedna dominira u dve kategorije ovog etabliranog istraživanja. Ta marka je Toyota, mada je Ford zabeležio najviši procenat lojalnih kupaca s neznatnom razlikom u odnosu na japanski brend. Ova studija postoji sada već četvrtu godinu, a uključuje isključivo anketiranje kupaca novih automobila. Pored toga, fokusirana je na one ljude koji praktikuju kupovinu „staro za novo“, ostajući verni brendu. Samim tim,...
Kupci novih automobila veruju Toyoti
Izvor: B92, 01.Okt.2022
J.D. Powerova studija o lojalnosti prema automobilskim brendovima za 2022. je upravo objavljena, a među kupcima novih automobila jedna marka se ističe kao favorit...Zapravo, ima ih četiri, ali samo jedna dominira u dve kategorije ovog etabliranog istraživanja. Ta marka je Toyota, mada je Ford zabeležio...