Izvor: Blic, 07.Jun.2025, 08:01

"Helou Kiti" vrednija od "Tojote": Investitori na japanskoj berzi traže sigurnost u brendovima

Akcije kompanije Sanrio, poznate po brendu "Helou Kiti", u maju su ostvarile ukupni promet od 2,1 bilion jena (12,78 milijardi evra) na berzi u Tokiju i time nadmašile japanskog proizvođača automobila Tojota čiji je promet iznosio 1,7 biliona jena.
Pogledaj vesti o: Toyota,   Japan

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.